Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Forum général (tout sujet)
Sujet :messach' pour minloute d'Olive (Bruay en Artois)
Olive16/03/2007 12:04
Bonjour minloute,
Ech' t'écris un tchio messach pou mi t'dire équ'j'ai resté dins l'rue Leverrier à "Bruay les berdoules" ( comme y disot min père ! )
Quand qu'y'a pris s'n'artraite, in a déménagé pour aller à Bandol, dins l'Var. éj'devos avoir 16/17 ans, éch'tot vers 1969, si je m'trompe pas d'trop.
J'ai été à l'école Loubet, et après, au CES ed' la gare, et des fos, in allot à Carnot pour ché cours ed'technologie.
Mi ch'est Olivier LAURENT, J'habitos au n° 10.
Y paraît qu'in s'connot...alors, si qu'te peux m'répont', ch'a m'féro sacrémint plaisi ed'pouvoir artrouver des gins qui z'ont fait partie de m'jeunesse.
(à ch't'époque là, in fésot souvint ché diaps !) pas d'trop quand minme !
Bon, ben à bétot, j'éspére.
Merci
Olivier

loumarcel16/03/2007 15:16
Hé Minloute i a quelqu'un qui cache après ti, ch'étot in d'tes voisins.
batisse16/03/2007 18:27
In 69 minloute i avot 9 ins, i chuchot incore sin pouce et i dormot avec sin nounours.
Ch'étot déjà un voyou et i trafiquot du harissa... si t'as eu d'z'hémoroïtes avint tes 17 ins, ch'est probablemint à cause d'li. Et cha, j'comprinds qu'te t'in souviennes.
amic2506/01/2012 11:45
Olive y nous aro quittés in 2008 ???
loumarcel15/02/2012 16:05
Oui amic25, Olivier dit "Olive" nous a quitté assez rapidement en 2008 suite à une maladie qui ne lui a pas laissé aucune chance.
J'ai vu sur un autre sujet que tu avais connu Nadine qui était de sa famille au lycée de Bruay, on se connait peut être alors.

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:grainne
français:figure
genre:n.f.
Accéder au glossaire