Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Forum général (tout sujet)
Sujet :Chanson: A mason on a tue un porchiot
UnNippo12/09/2010 10:51
Bonjour, Y a t'il quequn qui connot une canson que j' canto quand j'éto jeune avec mes cousines.

A mason on a tué un porchiot j'ai ri à larmes j'ai ri à larmes à mason on a tué un porchiot j'ai ri à larme y a rien plus bio.
avec ece tiéte un a fait un séau j'ai ri à larmes j'ai ri à larmes avec ece tiéte un a fait un séau y a rien plus bio.

Si quelqu’un a les paroles ça me ferai plaisir de la faire connaitre à mes petits enfants. Merci bonne journée
cartouche12/09/2010 15:53
j'aros bin volu t'aider mais je l'connos pon chelle là
maceju12/09/2010 16:58
bin mi j'lé connue , mais j'ai complètemint oublié chés paroles , j'avos un cousin , a chaque mariache y nous l'cantot ,et aussi
la " dondon dodue " et cha faijos partie , d'nous répertoire , désolé , mais cha armonte tellemint loin ,
annesophie12/09/2010 21:07
Je n'sus pas certaine qu'cha soit cha mais j'sais qu'mes tiots et pis les n'veux ,nièches ... is ont querre l'canchon là . Oui, le cochon est noir,
Oui, le cochon est mort,
Oui, le cochon est bon,
Dadou ronron ron dadou ronron

Chez Loulou, on a tué le cochon, dadou ronron ron dadou ronron (bis)

Avec les cuisses, on a fait du jambon, dadou ronron ron dadou ronron (bis)

Avec le jambon, on a bu du bon vin, dadou ronron ron dadou ronron (bis)

Avec le sang, on a fait du boudin, dadou ronron ron dadou ronron (bis)

Avec le museau, on a fait de la hure, dadou ronron ron dadou ronron (bis)

Avec le lard, on a fait la garbure, dadou ronron ron dadou ronron,
Et à la fin on avait la biture, dadou ronron ron dadou ronron.

annesophie12/09/2010 21:08
Ch'est eune cachon qu'j'ai degoté sur l'arnitoile si mes souv'nirs sont bons ch'est d'sangria
annesophie12/09/2010 21:47
Voilà j'cros avoir trouvé l'canchon sur un site de l'toile (achteure )
A no moéson in na tüé in pourchiau :
Chant traditionnel.
A la maison, on a tué le cochon : Traduction
A no moéson in na tüé in pourchiau A la maison, on a tué un cochon
J'ai ri à larmes, berwalère J'ai ri aux larmes, berwalère
A no moéson in na tüé in pourchiau A la maison, on a tué un cochon
J'ai ri à larmes, y o rin d'plu biau J'ai ri aux larmes, il n'y a rien de plus beau

Aveuk ése tète in na foué in siau Avec sa tête, on a fait un seau
Aveuk ése tète in na foué in siau Avec sa tête, on a fait un seau
J'ai ri à larmes, y o rin d'plu biau J'ai ri aux larmes, il n'y a rien de plus beau

Aveuk ché oraye in na foué dé platiaux Avec ses oreilles, on a fait des plateaux
Aveuk ché oraye in na foué dé platiaux Avec ses oreilles, on a fait des plateaux

Aveuk ése panche in na foué in tonniau Avec sa panse, on a fait un tonneau
Aveuk ése panche in na foué in tonniau Avec sa panse, on a fait un tonneau

Aveuk ése piau in na foué in mantiau Avec sa peau, on a fait un manteau
Aveuk ése piau in na foué in mantiau Avec sa peau, on a fait un manteau

Aveuk ché bouéyeu in na foué dé cordiaux Avec ses boyaux, on a fait des cordeaux
Aveuk ché bouéyeu in na foué dé cordiaux Avec ses boyaux, on a fait des cordeaux

Aveuk ché pates in na foué dé ratchiaux Avec ses pattes, on a fait des râteaux
Aveuk ché pates in na foué dé ratchiaux Avec ses pattes, on a fait des râteaux

Resto qu'eus tcheu, mais o n'savo pu cô Ne restait que la queue, mais on ne savait qu'en faire
N'avo pu d'larme, n'avo pu d'larme N'avons plus de larmes, n'avons plus de larmes
Resto qu'eus tcheu, mais o n'savo pu cô Ne restait que la queue, mais on ne savait qu'en faire
On lo wardé pour stopi ein'noque el trou On l'a gardée pour boucher le trou du c...

maceju13/09/2010 11:07
chapeau annesophie , ché bin cha , j'avos complètemint oublié , ta in sacré patience , d'arcacher comme cha , mi j'y arrif pas, cha m'énerf ,
alors j'attinds qu'ya qu'elqu'un qu'il fache am'plache
UnNippo07/10/2010 06:53
Merci annesophie, panne d'ordi je reviens merci ça fait plaisir, merci encore à tous.
myrianna07/10/2010 09:20
bin pauff cochon...
maceju07/10/2010 11:46
pourquoi , pof cochon , yé v'nu au monte pour cha nan ? et avec un pof cochon in fait un bon rassacache , intre autre , comme avec un zozieau ' comme dit ch'duc un fait in bonne patate au four , hein ouais ch'duc
myrianna07/10/2010 13:57
ché malheureux qu'ej connos pas d'cannibales tiens , ej les inverros faire un tit tour à Méricourt et pis à Calonne aussi...
maceju07/10/2010 15:47
pourquoi qu'té dis cha myrianna , nous in veut seulemint ed' rinte service , in a tellemint bon coeur , ché note nature ,
comme em'mère al dijot toudis , fait du bien a un baudet y va t'foute un coup d'patte
ch'duc07/10/2010 16:06
t'est vot maceju,ej sus obligé ed tenir avecti,in parle toudis ed moineaux sans tete, cha nest qu'in mor ceau ed viande qui intoure ed l'hachis,,mais mette in mouviar din einne pétote ch'est pus parel !!
maceju07/10/2010 17:00
jamais in comprindras chés femmes ché din compliqué pas possipe ,
ché rien i leur donnera pu d'consel
merci ch'duc pour in fos quté tiens avec mi
myrianna07/10/2010 17:06
pffffff ej réponds meme pas ed toute façon ej vous lis meme pas!
maceju07/10/2010 17:50
bin quo qu'ya myrianna , té in colère , et in plus té nous lit pu , ché pas bin cha , a quoi cha sert , ecqu'DUCROC ,( alias ech' ch'duc )
y s' décarcasse , che vrai cha , in sais pas quoi faire pour ti , et té t'mets in colère, té pas in femme pour rin , té cangeante , bon fais pu la gueule et ch'té fais in grosse baisse
ch'duc07/10/2010 20:41
ch'est vrai cha, in peut pas laicher ech merlou trinquille,après tout y à rien fait,pauv bete,t'in fait pas myrianna,,ej sus pour el définceed tin merlou !!
myrianna08/10/2010 09:36
Merci ech'duc ché ti ch'meilleu ichi, ej l'ai toudis dit , ej t'ai gramint kair !
maceju08/10/2010 11:21
bin j'm'apercheux qu'té pas l'seul a ête cangeante , myrianna ,
ch'duc yé cor pir , yé comme certains hommes politiques , y canche d'idée comme y canche ed' quémiche
FAILLOT
ch'duc08/10/2010 12:26
maceju ,ej cange pas ed quemiche,ch'est pour pas que myrriam al braie!!
ch'duc08/10/2010 12:29
faut bien faire plaisir ed timps in timps à ches femmes,jaloux!!
maceju08/10/2010 14:18
té m'rassures ech' duc , ech'su contint , du coup j'vas pouvoir dormir tranquil , ché vrai qu'et d'tins in tins , faut faire semblant d'le faire plaijir , t'inquietes pour et n'ozieau , myrianna ech' duc et mi in veil d'sur li
myrianna08/10/2010 15:49
ouais ouais ché cha..
maceju08/10/2010 16:16
ed' toute manière té nous cros jamais nous des gars , bin sympas , avec chés bêtes , té vas vir si j'l'artrouf j'vas t'invoyer in photo qui t'prouf , s'que j'dis

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:catoulles
français:chatouilles
genre:n.f.pl.
Accéder au glossaire