Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Forum général (tout sujet)
Sujet :papier
maceju20/09/2010 11:33
vendredi min bieau garchon ya v'nu ker em' carette , pour debarasser , et mette al décharge , tout laine de verre , qu'chés ouvriers y avottent inlevé d'ech' grenier , et que des gins devotent printe , al étot cor toute bonne al avot qu'deux ans , mais j'ai vu personne ,
donc ya pris m'carette , ya tout debarassé , et pi hier y sa aperçu qu'yavot perdu ses papiers , ya tout artourné , pour finir y s'a artrouvés d'in m'carette , y z'etottent quéyu , d'es poche
in plus ed' tous ses papiers yavot es C B , yetot bin al presse
ch\linsos20/09/2010 11:41
bin y a d'la chance
maceju20/09/2010 15:22
ouais comme té dis daniel , ch'tin bon coup d'bol , mi j'ai eu l'tour ya in vingtaine d'années in ma volé mes papiers din in salle des fêtes , yavot pas d'sous d'in ch' porte feul , mais ya fallu tout arfaire , carte d'identité , permis , carte grisse etc , et comme ech' dijos a min bieau garchon hier , cha m'arrif cor d'y pinser , cha tompe , y n'd'a un qui sin sert , et un jour j'vas avoir el visite ed' chés flics , menotté et mis in garde a vue , malgré em déclarations ed' perte , cha a d'a arrivécha deja bin arrivé ,
ch\linsos20/09/2010 17:28
bin des momint ch'est plus immerdant les papiers que les billets
annesophie20/09/2010 18:02
ouai cha ch'est vrai mi min garchon i a deux ans qu'i aperdu sin portefeuille dins l'bus du collèche donc carte d'identite ,carte ed cantine, carte ed bus ... Bin que ju pour arfaire cha in pus rin n'est gratuit . L'carte d'identité in nous l'a rindu un matin dins m'boite aux lettes in n'a rin compris ! Bon enfin mais cha a servi à quéqu'un intre temps car d'puis c'temps là j'sus inquiquinée avec l'caf min fils i a deux ans d'trop obin i traval ... In tout cas tin bieau garchon i a vraimint eu de l'chance mais bon cha a du gacher sin ouiquende
myrianna20/09/2010 20:11
Vin Diousse mes gins cha m'fait pinser qu'ej dos ar téléphoner à min Consulat , em carte d'idintité al dot ett prete asteur ed pis l'fin d'ech mos d'Mars que j'ai d'mindé l'renouvellmint, j'avos oublié Merci hein! Vous z'allez vir qui vont m'dire qu'al est pas core arrivée in parie?
maceju21/09/2010 09:08
té vaut myrianna ta bin fait d'rintrée d'vacances , sinan t'aros cor du attinte pour tes papiers , j'espère pour ti qu'ech' coup chi , té va es
s ' avoir , mais comme té ma d'ja dit , el rapidité ché pas le fort a z'italiens , bon courache , et n'seiche pas trop méchénte , chés des fonctionnaires ,,,,,,,,,,,,,,,,,RITALS
myrianna21/09/2010 09:40
bin non ,maceju, ché ach Consulat Français qu'ej dos artirer em carte d'idintité française, y'a pas pus Français qu'euss (y'a ch' portrait ed Sarko bien in vue hein quoqu t'é cros ti, intre nous , quel bel homme ej comprinds Carla)
myrianna21/09/2010 10:45
cha y'è j'ai tèlèphoné al est là em carte d'idintité du coup ej leur dis bon bin j'arriffe, im 'rèpontent " Non Madame il faut prendre rendez vous pour la retirer" ej n'ai déduis qu' in dot ett gramint d'Français à Turin....
ch\linsos21/09/2010 11:34
ch'rindez vous avec qui? Sarko
maceju21/09/2010 11:40
alors la t'em déçois myrianna , j'vas t'invoyer em photo , sans costard ni cravate , et té l'accrocheras , a coté d'el sienne , et té verras qu'al restra pas longtemps es photo , et la té pourras dire " QUEL BEL HOMME "
et mi j's'rais pas grimmé , peinturluré , au naturel , ecru , comme in dit
donc si j'comprinds bin y faut qu'té prinds rendez vous , din six mos t'aras l'date , pour aller el querre 6 mos plus tard , chez cha ?
myrianna21/09/2010 11:50
nan ,maceju, ech rdv ché pour jeudi matin 10h , Daniel si j'avos rdv avec sarko j'arrivros avec des camaratts gitans qu'ej connos... hihi
maceju21/09/2010 16:08
vingt diouss myrianna la ché sur té gagnros ech' gros lot ,
myrianna23/09/2010 13:51
cha yé ej l'ai emm carte d'idintitè tranquille jusqu'in 2020 asteur..

maceju23/09/2010 15:25
ah cha yé , j'm'artrouf , si tin met din tout chés coins , j'vas mi perte complètemint , alors commint qui t'ont archue , avec un cappuchino , j'espère qui t'ont pas d'mandé ed' carte d'identité , avant ed' tel donner , el nouvelle . donc ach'teur t'arais françaisse , bin qui m'sempe qu't'avos dis qu't'avos les deux nationalités
myrianna23/09/2010 16:44
Ouais ,maceju, cha a été ,pas d'sourires, pas d'bonjour mais bon ej sus habituée asteur. ouais j'ai les 2 nationalités à quo qu'cha m'sert ej me l'demint core..i z'ont voulu eul vieille carte heureussmint qu'ej l'avos din min sac sinon i m'aurottent pas donner el nouvelle.

maceju23/09/2010 16:56
bin dis donc ta eu du flair ed' printe , el viel carte ,
ech'sourire , et j'bonjour té tin passe , el principal ché qu'ta et'carte ,
et in dis toudis qu'ech' principal ché l'essentiel , pas vrai

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?