Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Forum général (tout sujet)
Sujet :salut tertous
béala ch'tite23/09/2010 08:02
un grand merci pour ce site qui est bien fait pour les chtis expatriés, cha fait du bien au moral de retrouver des chti'mis. Née a auchel et partis dans le vimeu (80), je finirai mes vieux jours dans le 62. Vive les gens les gens du pas de calais. Amitiés a tertous
ch'duc23/09/2010 09:53
ej sus auchellois,et j'habite calonne ricouart, juste in du terrain de foot jean vincent !!
ch'duc23/09/2010 09:54
juste en face du terrain............!!!
maceju23/09/2010 11:01
salut béala ch'tite , soit l'bin v'nue , ichi ,
a part mi , y sont tous un tiot peu zinzin , surtout faut ête déméfier d'certain , et d' le café , ché pas du monte al clinche , ché pas d'el chirloute , cha s'rapprocherot plutot du jus d'cauchette , enfin té jugeras par ti même , pi z'autes , bin ché un tiot peu miux , y racontent des cacoules , mais ché supportapes , bon a plus , j'attinds un coup d'fil pour aller arquerre em carette au garache ,
ch'duc23/09/2010 11:59
ch''garariste i va t' armette in nouvieau pédallier,demandel li des pinchettes pour tin froc in cadeeau,ou bin ech bas y va ete plaint ed graisse!!
ch'duc23/09/2010 15:10
plein ed...
maceju23/09/2010 15:16
bin un peut appeller cha comme cha , y va y'armette un tiot peu d'forche , j'attinds sin coup d'file pour aller l'arquerre , pour chés pinchettes té sais in bonne épinc a linche cha suffira ,
ch'duc24/09/2010 08:35
comme au bieau vius temps ,cha m'rappelle ed bons souvenirs ches épinc à linche
maceju24/09/2010 11:42
ché sur qu'cha rappelle des bons souvenirs , yavot aussi , chés pinches in métal in forme ed' chercle , mais cha fallot s'acater , es épincs a linge , yavot qu'a les printe d'su fil , ou alors , in mettot sin bas ed' pantalon din ses cauchettes , cha faijot moins bieau , mais chetot aussi efficace
annesophie24/09/2010 14:00
du cop j'viens d'avoir un flash, min Pépé d'ssus sin vélo avec ches sacoches marrons et pis ches trucs qui serrotent s'marronne cholaille obin quand i etot à l'presse ouai comme té dis Maceju ches cauchettes arlevées jusqu'in haut pour pas qu'cha s'prenne dins l'chaine
annesophie24/09/2010 16:07
Bin vraimint je n'fais rin d'bin in c'momint j'viens d'realiser que j'n'ai pas dis binv'nue à béala chtite excusses me ! Ouai t'as raison in est bin ichi cha fait beucop d'bin d'artrouver des gins comme nous cholaille mais mi j'dis vive l'pas de calais mais vife el nord aussi j'sus d'Denain
maceju24/09/2010 17:04
ech'soir j'aeçois em petite file , al sait pas s'qui l'attinds , ed' main matin al va em tonte , comme cha j'rai tranquil j'usquau mois d'mars , du moins j'espère si cha a pas ed' trop arpoussé ,
myrianna24/09/2010 18:02
faudra nous invoyer einne photo hein maceju

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:arsort
français:ressort