Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Forum général (tout sujet)
Sujet :Cha m'énerff...
myrianna27/09/2010 10:56
chaque fos qu'j'intinds un coup d'fusil.. y'a un bos pas loin d'ichi et i s'in donnent à coeur joie ché "chasseurs" ,mi, j'imploie einne autt parole pour les nommer mais vaut mieux quej jeul dis pon ichi et pis i faut les vir passer avec leur tenue d'camouflache, in dirot qui partent pou l'Vietnam..

Ej vas core emm faire des ennemis mais ej m'in fous , j'ai dit sque pinss!!!
maceju27/09/2010 11:25
bon t'enerf pas cha sert a rien , surtout qu'si té suit mes consels cha
n'peut qu'et'rinte service , v'la m'n'idée
té met ed' tortue avec el photo ed' berlusconi , té vas vir , té s'ras vite tranquil , et té f'ras d'Z' économies , pu d'veto a payer , pu ed' déringemints , tranquilité assurée
en' t'occupe pas ed' tes ennemi ( es ), j'su qu't'aras plus d'amies qu'd'ennemi ( es )
myrianna27/09/2010 15:40
ej mettros plutot Berlusconi avec el photo d'emm tortue...

pu d'impots, pu ed dictature , pu dsourires à 48 dints tous les jours al tv...
maceju27/09/2010 16:50
ouais mais t'aras cor ech' véto a payer ,,,,,,
in sourire a 48 dints , mi cha m'fais pas sourire , cha m'fais marrer tout plein min vinte
pistouille27/09/2010 17:03
Tu as raison Myrianna
Pour moi c'est des actes de barbarie et de cruauté ! Quel passe temps ! Pauvres biches, cerfs, renards... Tous aux abris. Esquivez-vous courageux gibier. Les chasseurs et braconniers sont de retour.Voilà ce que je pense
myrianna28/09/2010 09:06
Merci Pistouille
annesophie28/09/2010 09:12
ouai mi aussi j'sus trisse d'voir ches biêtes queurrir tout par tout mais bon in va pas pouvoir arfaire l'monte ... Dins m'rue i a d'jà tros chasseurs !!! L'pir ch'est quand ches tiots d'eune dizaine d'ins is sont heureux d'avoir tué avec leu pere un sanglier par eximple obin ravisse j'ai tiré mi tout seu su l'perdix qui dit à ches camarates ... Brrr cha m'donne des frissons
myrianna28/09/2010 13:19
bin ouais Anneso cha donne des frissons, quand ej pinss eq min pére imm faisot dégager d'eul cour quand i devot tuer einne glaine ou un lapin...

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:bablute
français:sucre candi
genre:n.f.
Accéder au glossaire