Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Forum général (tout sujet)
Sujet :vaccin
maceju01/10/2010 14:40
j'ai bin mingé , in tiot peu ed' trop p't'ête , mais comme d'hab apres diner , j'fais em tiote sieste , el vaisselle cha s'ra pour plus tard ( hum ) tout in ravisant , mes infos
( d' in neul ) , vla ti pas qu'in buque , al porte , deux belles pétites jones femmes , j'allos es' s'ingueuler , " in a pas idée ed' déringer maurice pindint es sieste , pi j'ai arpinsé , qu'chétot suremint es infirmiçres , pour nous faire ech' vaccin anti grippe , ché vrai qu'al m'avot dit au téléphone , intre midi et 14 heures , bon enfin ché fait , mais em sieste al a mal finie , tant pi
myrianna01/10/2010 15:23
Vinguette in les soigne bien ché "Viux" in France , ichi ché tout juste si in les fait pon euthanasier passé 70 ans...
maceju01/10/2010 15:44
bin chés vaccins y sont gratuit a partir ed' 65 ans , mais mi j'y ai eu l'drot bin avant , a cosse d'el silicosse , ché l'sécu qui invot chés papiers pour aller les querre al pharmasrie, et l'infirmière ché gratuit aussi , normalemin ché m'file qu'y etot infirmière aux urgences a roubaix , qui me l'faijot , mais la al arvient pas avant 15 jours , et j'préfère
pas qu'cha traine
merci pour ché viux , mais té sais , avec tout s'qui dit sarko , ché suremint s'qui souhaite , y répète assez souvint , qu'chés français y vivtent trop longtemps , qu'ya d'plus in plus ed' pinsionnés , etc
myrianna01/10/2010 16:13
Tè sais squi fait Berlusconi ed timps in timps y'invot du courrier à ché pinsionnés leur disant que leur retraite al est supprimée pou leur faire printt un infarctus... VERIDIQUE!!
maceju02/10/2010 11:14
avec des gins comme cha faut pu s'etonner de rien ,

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:pleu
français:pluie