Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Forum général (tout sujet)
Sujet :menu de fete
marronbroung03/10/2010 20:57
bonjour a vous tous,maintenant que mes invitations de noel sont fetes ;j'aurais besoin de vous pour savoir quel menu pour le reveillon de noel me conseillerez vous ;j'aimerais faire un menu picard ou chti.alors merci a vous tous
annesophie04/10/2010 09:56
Bin ch'est compliqué pour nous i existe beaucop d'solution mais ches gouts sont différints pour tertous ,vous n'avez pas eune idée d' menu ?
marronbroung05/10/2010 08:29
BIN NON,MAIS QUEL PRODUIT REGIONAUX PUIS JE UTILISER ?APRES JE POURRAIS IMAGINER MES PLATS.MERCI ATOI ANNESOPHIE
ch'duc05/10/2010 10:19
bonjour à vous deux, in poulet chapperon, du boudin blanc,,ou bien ,comme entée del macédoine al mayonnaisse dins einne tomate pis des oeufs cuit dur,cha ches glaines peuvent te l'espliquer commint les préparer
ch'duc05/10/2010 10:21
anne sophie et myrrianna, connaissent cha eux, mi ej sus plutot viandes que les entrées,,
annesophie05/10/2010 10:53
eune ficelle picarde ch'est bon aussi in intrée ,du maroille in fromache ,eune tarte à chuque obin au libouli incore a l'rhubarbe ,in viante eune carbonnate obin un potjevlesch (je n'sus pas certaine de l'marquer correctemint ) par exemple mais dejà dins les arcettes d'cuisine ichi i a pas mal d'idées va vir marronbroung à bintot Ch'duc t'as d'bonnes trouvailles aussi ti , j'ni avos pas pinsé à l'tomate macédoine cha s'ra sur min menu d'anniversaire merci
maceju05/10/2010 11:57
ta raison annesophie , ya enormémint ed' plat , al bière typiquemint régional , mais mi , j'fais pas l'cuisine , j'el minche seulemint , alors , ché a ti zautes chés femmes ed' réponte a marronbroug
yarot aussi ech rassacache , cha s'rot pas in mauvaisse idée
ch'duc05/10/2010 13:17
des escargots, deshuitres,del charcuterie et tout et tout!!!
anne sophie n'oublie pas ed faire des paniers avc ches tomates !!
myrianna05/10/2010 13:21
ouais et din ché paniers in peut mett del mayonnaiss avec des crevettes miam miam
marronbroung05/10/2010 15:42
qu'elle solidarité autour de mon menu ,j'vais dépatouiller avec sa ;en tout je peux faire avec du fromage de vache c'est pas ce qui manque ici.et la ficelle paicarde est pas mal non plus...
maceju05/10/2010 16:46
bin si té mélanche tout cha , té peut in effet in sortirquête cosse ed' bon , et té pourras nous donner chés dossaches , in inttindant bon appétit
ch'duc05/10/2010 16:50
je ne l' dirais jamais asser, quand in fait in rosbeef faut pas piquer ed l'ail ed dins,pourquoi ,tout simplemint,cha l'désseiche al cuisson et y aptiche ed plus !!
ch'duc05/10/2010 16:51
raptiche,au lieu de aptiche
myrianna05/10/2010 17:06
cha m'rappelle qu'in coup j'ai dit am mére " Pourquoi que tu lui mets des suppositoires maman?" ej l'avos vue piquer ech rosbeef avec de l'ail
myrianna05/10/2010 18:18
un sauré avec einne pétote à l'ieau ché bon aussi..
marronbroung05/10/2010 20:33
tout sa sa me donne faim on mange quand.juste une chose la pétote c'est de la patate.a plus
myrianna06/10/2010 10:04
Bonjour marronbroung

Bin ouais einne pétote ché einne patate.

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:castrole
français:casserole
genre:n.f.
Accéder au glossaire