Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Forum général (tout sujet)
Sujet :lapin
maceju09/10/2010 17:53
avant hier , em chère et tendre mitant d'min lit , al avot décidée ed' faire du lapin au cidre , comme d'hab al m'dit rin ché toudis in surprisse avec elle , al étot donc din s'cuisine , et mi , ech' travaillot ichi d'su min manicrac , bin ouais ché plus fort ecqu'mi faut qu'ech'traval , j'etos donc ichi a faire min tiot tarot ,et j'téléphone y sonne , chétot m'file ed' wattrelo , et a eusses deux y font la paire , ech' lapin li yetot toudis d'su fu et eusses deux intrain ed' discutailler, pi tout d'in coup j'intinds in sonnerie qu'ch'connot pas , et m'bergère qui gu,,,, crie
" min lapin , " al ouf el porte del salle pour aller din l'cuisine , yavot in ed' ché finquère , in ce s'rot cru a londes , résultat , ch'lapin yétot cramé , in a été obligé d'ouvrir tous chés f'nêtes , mais au moins ya quête cosse ed positif din tout cha , ché qu'ech'su certain qu'min détecteur
ed 'finquère yé bon , cha vaut l'coup quand même ed' sacrifier un bon lapin d'élevache , pour in alarme nan ?
pistouille09/10/2010 20:22
ALORS VOUS AVEZ MANGÉ QUOI ?
ET LA SONNERIE DE L'ALARME C'EST QUOI COMME MUSIQUE ?
annesophie09/10/2010 21:03
Ah bin j'sus rassuree cha ch'est bin je n'sus pas l'seule à oblier m'popote quand j'sus au téléphone Ouf . Heureus'mint qui a des pates et pis des conserfes cholaille
myrianna10/10/2010 09:57
bin à mi aussi cha arriff quand ej sus au tel

La sonnerie de l'alarme cha dot ett .. Ce matin , maceju, a failli mangé un lapin , c'ètait un lapin qui , c'était un lapin qui , ce matin , maceju a failli mangé un lapin c'était un lapin qui a fini al poubelle ..pan!
maceju10/10/2010 10:27
bonjour bistoul , té devros savoir qu'ichi ech' vous yé interdit , si cor j'etos un viux , in pourrot cor dire ouais , mais un tiot bieau jeune homme comme mi , ed' 25 ans , cha s'fait pas , ché bon pour in fos , ,
bin pour rimplacher ch'lapin , in a mingé des macaronis , avec du sinche ( corneed bif ) cha vaut pas un lapin au cidre , mais cha s'laiche minger , quand al sonnerie d'lalarme , cha arsanne plutot a in sirène , et a choisir j'préfère cha qu'in sonnerie ed' téléphone , mais ché strident
s'que té dis la annesophie , cha m'etonne pas du tout , j'té l'ai d'ja dit té pas in femme pour rien , derrière in téléphone té vos pu rien , t'intinds pu rien , même mi qui prinds grammint d'plache té m'verros pas , et qui ché qu'yé mâle heureux din tout cha bin ché mi , in peut pas faire confiance a in femme qui bot , incore moins quand al est ach' téléphone
cha t'vas bin d'et foute ed' ma gueule myrianna , ché pour ed' vinger , apres s'qu'ech' duc , ya dit d'u tin merle ? ché vraimint méchant , cha s'vot qu'ché pas ti qu'ya été privé ,
myrianna10/10/2010 10:50
25 ans si , 25 ans d'prijon ouais!
maceju10/10/2010 14:43
alors la myrianna , même ecqu'ché vrai faut pas l'dire , tout l'monte y va l'savoir

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:étrot
français:étroit
genre:adj.
Accéder au glossaire