Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Forum général (tout sujet)
Sujet :porte jaretelles
maceju22/10/2010 16:52
hier al télé , j'sais pas que chaine ni que l'emission qu'chetot , j'avos pris un cours et tout d'suite aprés , j'ai ravisé mes infos , y parlottent ed' porte jaretelles , et y n'd'a un qu'ya rajouter , vous savez qu'din l'temps chés hommes y portottent des porte,,,,,,,,,cauchettes
et ché vrai qu'j'avos oublié cha , mi j'n'ai jamais mi , mais
j'ai vu qu' chés plus viux y sin metottent , et cha ma fait arpinsé a chés z'élastiques , qu'in mettot , a chés manches ed'quémiches , a hauteur d'chés muscles , cha faijot partie d'ech' l'habillache , et cha j'in est bin mi , mais dire pourquoi un mettot cha , ché devenu un mystère pour mi
myrianna25/10/2010 17:40
chétot pour pas faire trimper ché poignets din l'soupe ou bien pour pas trop les faire dépasser d'eul veste
annesophie26/10/2010 10:13
Pour l'peu qu'is allotent à vélo avec leux pinches à leu marrone cha arsemblot du cop au bonhomme Mich-lin, cholaille. Cha j'nai pas d'souv'nir qu' min Pépé i mettot des élastiques à ches quémisses faudra que j'ravisse dins l'album d'photos
maceju26/10/2010 11:47
bin acoute myrianna , j'su pas sur , mais j'pinchros plutot pour el 2 eme solution , alors que plus tard , in les laichot depasser d'el veste pour faire vire nos boutons d' manchettes
rigole annesophie, mi j'mettos cor ed' epinques a linches ,pour faire du vélo , ya cor 6 ou 7 ans d'cha , t'aros vu l'atlhete , j'faijos cor , au moins ,,,,,,,,,,,,,,500 mettes a l'epoque
lena26/10/2010 19:08
bonsoir tertous
quo que j' auros voulu vire Maceju avec ses pinses à vélo :i devot ête bio comme as n' habitute!
annesophie27/10/2010 09:07
Bin continte de t'arlire Lena
maceju27/10/2010 10:48
merci ed' tin complimint léna , mais si té l'avos pas dis j'l'aros fait
at ' plache , même avec mes épinques a linche , j'canche pas , toudis aussi bieau , et si ché mi qui l'dit ché passe que ché vrai ,
lena27/10/2010 18:45
bonsoir tertous
in dit pas que l'l vérité al sort toudis del bouque ed chés tiots ?
ch'duc27/10/2010 18:54
la, t'est pousse el bouchon in trop loin maurice!!
lena27/10/2010 19:01
bonsoir ch' duc
Maurice i a querre ess faire armarquer
ch'duc27/10/2010 20:23
pis in à pas fini ed l'intinte ed s'plainte, cha va pis l'timps , in connos
maceju28/10/2010 11:07
ché pas em faire armarquer ni s'plainte , qué dire el vérité , " pas l'vérité d'in femme "

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:déloqu'té
français:débraillé
genre:adj.
Accéder au glossaire