Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Forum général (tout sujet)
Sujet :El pipe à pépère
josy11/11/2010 14:38
Min pépére y étot fumeur,je l'vos cor avec es'boîte in fer pour rouler ses cigarettes,des roulées ed toubac gris.J'avos querre quand y m'laichot faire ses cigarettes mais attention trois ou quate seulemint ,pasque si j'in faijot ed trop ,y dijot qu'y allot fumer plus et que j'l'auros amené plus vite au cimetière.Mais el diminche ,chétot grand jour et là in veyot pus el boîte in fer ,ch'cahier à feulles "riz la croix" et ch'paquet ed toubac gris et ch'briquet tempête sus l'coin de ch'buffet.Nan,el diminche chétot s'pipe que pépère y sortot,ou du moins qui décrochot d'un porte-pipes accroché à ch'mur à coté ed sin fauteul.ouais pasqu'y in avot plusieurs ed pipes pépère......et là je m'rappelle qui sortot de ch'tiroir un paquet espécial ed toubac,chétot "du clan".....hummmmm l'odeur de ch'clan quand pépère y allumot s'pipe ,ej vous dit pas el délicat parfum qui trônot dins l'maison.....queques fos j'artrouve ch't'odeur quand ej vais sus ch'marqué et que j'croise un pépère avec eun pipe,mais ché ed pus in pus rare.....
myrianna11/11/2010 16:20
Ché bieau josy j'ai arsenti l'odeur d'euch tabac aussi. Ché drole hein qu'in fermant ses yux in arriff a arsintir ché odeurs
josy11/11/2010 17:01
Ché l'nostalgie,myrianna!!! In voudrot tellemint que tout y seuche comme avant!!Quand in étiot tiot in étot pressé ed grandir à ch'theure qu'in est grand.......in voudrot tellemint rajeunir...ej vais t'faire eun confidence....quand j'ai écrit l'sujet,j'avos ch'parfum dins mes nifflettes et eun tiote larmes sus em'joue
ch\linsos16/11/2010 14:09
el pipe a pépère , el pipe a pépère

ch'est grand' mère qui l'a quère
myrianna16/11/2010 15:13
ah bon Daniel
maceju16/11/2010 15:24
ché dommache qu'ech' peut invoyer ed' photo sinan j't'aros invoyé ,
chelle ed' popeye , avec ech' bonhomme ,
ché vrai qu'l'odeur ed' toubac cha sint bon , mais ch'matin j'ai été ker un gars pour nettier mes goutières , ché tin fumeur , bin j'peux dire qu'j'ai du ouvrir min carreau , passe que la cha pu ,
mi josy , j'in parlos avec ech'toubib qu'yé v'nu al maison hier , ché l'odeur d'el bistoul , qu'j'ai cor din min nez , et grammint d'aute incore
mais la faut qu'ech'vas a mon d'em file ,
myrianna16/11/2010 15:32
aaaaaah l'odeur ed bistoule ed min papa l'matin .

mi j'avos ker raviser eul boutel ed rhum, y'avot einne négresse avec des bouks d'orelles et pis un fichu such tiete
ch'duc16/11/2010 20:50
CHA dot etre du négrita...
myrianna17/11/2010 09:54
ouai Jean Pierre ej voulos pas dire el marque
lena17/11/2010 14:06
min père ch'étot del ieau vie qui méttot dins sin café

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google