Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Forum général (tout sujet)
Sujet :tiot dej
maceju25/11/2010 15:23
j'ai connu , in personne in fos ché pas si viux qu'cha , qu'ya trouvée em carte banquaire , et al plache d'el rapporter a qui de droit s'est permise ed' sacquer des sous , OH pas grammint quèques centaines d'euros , ché pas avec cha qu'al a pu s'payer , des vacances a havaye , d'su l'coup j'etos in colère passe que ché pas bien , pi in réfléchissant
( ouais cha m'arrif ) j'mé dis , quand même ya des gins honnêtes , al plache ed' saquer chés millons , al a pris seulemint s'qu'al avot b'soin suremint , alors j'ai décidé
qu'pour noêl , d'y payer un repas ché maxime , avec champagne , et , si cha y dit d'finir es soirée soit au moulin rouche ou in aute musique halle , bin sur costume cravate obligatoire , godasse croco oblige
myrianna25/11/2010 16:42
josyyyy vas .y pas ché un piech Maxim cha existe pu ed pis longtemps....
maceju25/11/2010 17:02
myrianna té pourros pas ed' taire pour in fos, et pourquoi qu'té pinses a josy , j'ai cité personne ,
au fait intre nous deusse , té sur qu'maxime ché fermé ?
josy25/11/2010 17:12
Justemint....ej sais pas si ché de l'transmission ed pinsées mais j'allos vous dire sus l'aute pache,que pour bien finir el journée,maceju nous invitot au restaurant hihihiej rigole mais j'vous jure sus l'tête ed mes infants que ché c'que j'allos ecrire!!!!
josy25/11/2010 17:16
et l'Fouquet's cha,cha existe cor ej cros minme que j'ai lu queque part que sarko y allot......alors......maceju,toudis d'accord pour nous inviter?in plus si in arquait sus ch'nain,in pourra y dire c'qu'in pinse....
josy25/11/2010 17:27
Bin maceju,si té veux que je m'mets in grande toilette pour el soirée.....té vas cor devoir em'prêter t'carte!!!
maceju25/11/2010 17:30
j'cros qu'in appelle cha d'el télépathie josy ? ché cha
pourquoi , té mets cha au pluriel josy , j'invite seulemint el personne qu'ya trouvée em carte , ach'teur j'veux bin faire l'effort , pour el fouquets
mais j'veux pas nan pu arquerre avec n'importe qui , d'la haute ( ch'nain)
ech'tiens a min STANDING<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
josy25/11/2010 17:37
j'ai mis au pluriel pasque y a transmission ed plusieurs pinsées,pasque j'vais et'dire que queques fos ej devine à l'avanche c'que té vas reponte
myrianna25/11/2010 17:40
ouais ouais ché fermé maxime , maceju,
Bon bin té vos josy té devras y'aller tout seu à tin diner i veut pas d'nous zauttes

Ej peux t'acheter des belles chaussures ichi , té sais qu'in italie y'a les plus belles godasses du montt ,

Si vous tombez su l'mari ed Carlottina dites z'i bien qui peux faire "tintin" pour eq j'i paye mes impots
maceju25/11/2010 18:05
in dirot qu't'em connos ed' pu 10 ans ,
nan myrianna in ira insanne au fouquets , mais pas al même tape que,,,,,,,,,,,,,,,,in mélanchz pas chés serviettes qu'in est avec des torchons qui sont
in bonne nuit ,
josy25/11/2010 18:19
ché vrai maceju,et pourtant cha fait qu'un mos!!ché p't'ête pasqu'in a gramint d'humour tous les deux
josy25/11/2010 18:20
bonne nuit maceju

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:praticape
français:praticable