Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Forum général (tout sujet)
Sujet :y'ara core einne tiote ed disparue..
myrianna01/12/2010 11:48
ed pis Vendredi soir , al a 13 ans i cache après avec ché quiens
Au mois d'Aout in n'a une ed 15 ans qui avot disparue , ess mére al a appris qu'in avot artreuvè sin cadavre in direct al TV italienne al ètot a einne émission qui s'appelle "Chi l'ha visto" chè comme perdu d'vue in France et chè là qu'al a eu el nouvelle,

Asteur in attind tous pour l'autt tiote , al sortot ed sin cours ed dance , j'espére que ché seulmint einne fugue mais comme al dit es mére , ché einne pitite tranquille...
ch'duc02/12/2010 10:06
cha devient la mode d'inlever des gamins ou gamines,ches criminels là sont pas punis, faudrot armette el peines de mortpour ches violeurs et assassins d'enfants
myrianna02/12/2010 10:32
t'as raison ech'duc peine de mort pour ché batards la!!!

i l'ont pas core artreuvée el tiote....
lena02/12/2010 10:33
bonjour vous zautes 2
j' sus d' accord avec ti Ch' duc : in devrot rétablir el peine de mort pour tout cheux qui touchent un tiot ou un'n tiote
ch'duc02/12/2010 11:19
asteur l'état al donne des permis ed tuer, y font trois mos ed pison, y sortent pour bonne conduite , à peine sortis rebelotte in artue, mais i l'ons pas fait esprès y sont malates,
myrianna02/12/2010 13:06
ichi, in dit qui sont malades , qui faut les aider , ej t'in foutros mi!! ej les frai courir sans tiete comme ech coq et pis ech canard ed tin père ech'duc!
josy02/12/2010 13:53
A propos de l'peine de mort,mi j'ai toudis dis que ché el peuple qui aurot dû voter pour ou contre...comme cha cha été voté par des politiciens qui eusse en'sont jamais concernés par el rapt ou l'assassinat ed leux proches...ché nous, el peuple qui subit tout cha et comme astheur avec chés recherches scientifiques et d'ADN y a peu ed chance de s'tromper ed coupape,on f'rot pas mal ed l'armette.enfin ,ché m'n'avis et je l'partage,mais cha ché un aute débat...
myrianna02/12/2010 16:52
bin justemint i z'i pinssrottent 2 fos avint d'inlver des pauffs gosses..in tout cas , ej cros que pou l'tiote ,y'a pas gramint d'chance ed l'artreuver vivante pauve tit bout va!
myrianna07/12/2010 09:30
i l'ont pas core trouvée i sont in train ed vider einne grosse citerne inch'momint..

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:arb' à gauque
français:noyer
genre:n.m.
Accéder au glossaire