Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Forum général (tout sujet)
Sujet :lustucru
maceju04/12/2010 15:17
hier a la 6 , avant ch'film , yavot chés réclames , dont in d'su chés pâtes lustucru , et comme em'tiote file ed' 10 ans al etot a coté d'mi , j'ai pas loupé d'y faire ech' jeu d'mot
L' USSES TU CRUE , OU L'USSES TU PAS CRUE , am ' ravisot din air ed' dire , min pépé , y dot décarocher , pi j'y ai d'mandée a que temps qu'chétot conjugué , comme al avot toudis pas compris , pour y faire vire que mi j'savos , ch'cros qu'j'y ai dit , qu'chétot a l'imparfait du subjonctif , ou quête cosse din ch'gout la ,
alors pour em dépétrer d'ech' pétrin , ya ti qu'elqu'un qui pourrot em'renseigner
a 10 ans ché normal qu'al le seuche pas cor , et mi , bin j'cros qu'j'l'ai oublié , ou même que j'l'ai jamais su
ch'duc04/12/2010 16:19
bonne question??
maceju04/12/2010 16:50
bin ouais ché in bonne question , et cha mérite in bonne réponse
myrianna04/12/2010 17:56
l'prochain coup ravisse el publicité ed ché pates Panzani , té sras pas din l'pétrin comme cha ..
myrianna04/12/2010 17:57
il eut encore fallu que je le susse... ché un peu l'meme temps cha ou non?
ch'duc04/12/2010 19:39
ej sus comme ti maurice ,j'attind in bonne réponse ,pour pouvoir répondre
myrianna04/12/2010 20:10
c'est le plus que parfait du subjonctif

josy04/12/2010 23:13
ej sus d'accord avec ti,myrianna.....in n'a pas idée ed torturer ches jones avec des verbes à des temps parels!!!!!surtout qu'in n'parle pus comme cha,ché p't'ête pour cha que t'tiote elle connot pas maceju,cha p't'ête été abandonné,ils l'apprennent p't'ête pus à l'école

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:attiral
français:attirail
genre:n.m.
Accéder au glossaire