Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Forum général (tout sujet)
Sujet :I pleut des monieaux ichi..
myrianna10/01/2011 12:28
myrianna10/01/2011 12:31
quo qui nous arriff core ?
quo qui nous ont arfoutu din l'air?
Y'a des nuages ed tourterelles qui quettent

josy10/01/2011 13:02
ouais bin in France aussi (ej sais pus dins que région) chés monieaux morts qui queyottent dins chés rues et minme des pichons qui ont été artrouvés morts....soi disant qu'y n'ont pas d'explications...... cha devot ête el semaine dernière ej cros in nous cache quetcosse..(comme d'habitude)
myrianna10/01/2011 13:24
à mi cha m'fout la troulle pascqu'i disent que ché l'début ed la fin du montt... J'ai core tellmint coss à faire ..
josy10/01/2011 14:16
NAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNN,JOSYYYYY errête ed dirte des conneries.....
Nan chétot pas in France,chétot in Amérique,mais la Suède aussi avot connu cha juste avant
myrianna10/01/2011 14:57
bin ouais in Amèrique chétot des merles, in Suéde ej sais point , ichi chè des tourterelles inn'a queu tout plein à Modena et à Fianza , j'ai intindu dire qu'i sont in train d'expériminter des armes électroniques ,bin j'ai plus ker cha que la fin du montt, quoi que, pourquoi expèriminter des armes parels ? pour qui ?
annesophie10/01/2011 20:44
ouai Myrianna cha fou l'frousse tout cha ...!!!!
ch'duc12/01/2011 08:25
hier ej sus aller à brico marché à marles, y avot einne floppée ed monieaux din l'ciel, j'in ai jamais vu autant de m'vie,tout le monde ravisot cha,et cha faisot sombre, normalemint aujourd'hui cha dot etre la fin du monde ,comme certains ont predit !!!!
myrianna12/01/2011 09:31
ah bon ch'duc , t'as bien fait ed me l'dire , ej voulus aller à mon d'eum coiffeuss, du coup j'i vais point , ej vas pas aller dèpinser des sous pour rien..
myrianna12/01/2011 14:16
bon comme iss passe rien , ej m'in vas à mon d'emm coiffeuss!

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:fouf'teux
français:celui qui n'a pas de soin
genre:adj. ou n.m.
Accéder au glossaire