Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Forum général (tout sujet)
Sujet :traduction urgente
theshield27/01/2011 19:29
j'aimerais savoir si qu'elle qu'un pourais me traduire cette phrasec'est pour un faire part de mariage urgent merci d'avance
"rejoignez nous dans un tourbillon de danses et de rires accompagnée d'un joyeux diner a la salle des fetes"
pistouille27/01/2011 19:57
Bonsoir,
d'abord on dit s'il vous plait et ensuite merci
ch\linsos27/01/2011 20:52
j'lai conduit au moulin ed Meurchin
Domino mino domino minette

j'l'ai assis sur un sac ed grain
domino mino domino minette

..........allez Raoul
josy28/01/2011 07:53
bien,pistouille.....en plus il y une rubrique spéciale "demandes de traductions"donc........
josy28/01/2011 08:02
Et pis y faudrot pas nous printe pour des babaches à vouloir nous faire traduire tout et n'importe quoi....si chés invités sont pas du coin,y comprindront rien (ché juste pour faire un effet d'mode?)......maudit Dany Boon!!! y aurot pas fait sin film,in nous aurot jamais d'mander tout cha! Après "rien à déclarer" in va nous d'mander ed traduire avec l'accent belge?
myrianna28/01/2011 09:23
t'as raison une fois!!
ch'duc28/01/2011 17:19
t'a la frite josy, c'est bon une fois!!
josy28/01/2011 19:39
et pis avant ed vouloir faire des faire-parts in ch'ti,y faudrot déjà savoir les faire in français
ch'duc28/01/2011 19:58
la colère monte une fois!!
myrianna28/01/2011 20:00
ch'duc té m'fais rire
josy28/01/2011 21:08
ej sus pas in colère,ché juste que j'constate que l'plupart ed chés gins connaissent pas chés formules ed politesse,en' parlent pas le ch'ti,mais veulent l'écrire sur des menus,faire-parts ou autes... que l'plupart d'intre eux n'arriverotent minme pas à l'lire.c'qui m'a fait busier ed pis un momint, ché qui in a un qui avot demandé l'traduction d'un générique ed dessins animés ou quetcosse comme cha...j'in vos pas l'intérêt puisque chés paroles ch'ti en'correspondrotent pas avec el musique....ché du n'importe quoi! queques fos in nous prinds vraimint pour des babaches!!!!
ch'duc29/01/2011 11:38
mi dut qu'in dit pas , svp ,bonjour, merci, ej répond pus

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:fouffe
français:viel habit, chiffon