Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Forum général (tout sujet)
Sujet :mariache
maceju06/02/2011 16:12
hier apres midi comme d'hab ech'm'arposos d'in min fauteul , et j'ai intindu des klacsons , un bruit d'infer , chetot un mariache d'algériens , y avotent arrétés le carettes ed' vant l'maison , et y dansottent d'su l'route et d'su chés trottoirs , , avec leur drapeau bin étalés , intre le deux bras lévés , j'ai fait signe avec min pouche lévé , pour dire BRAVO , et ché alors qu'ej'met aperçu qu'des carettes y z'etottent arrétées au mitant d'el rue , d'z'autes , d'ech' cortèche qui doublottent d'su ch'trottoir ed' gauche , et chés gins qui arrivotent qui nin fajotent pas partie , arrétés , qui savotent pas quoi faire , y sont restés 5 minutes pi y sont partis ,
quand y sont arpassés , tout in klaxonnant , mais sans s'arréter , y continuottent as'doubler , cheux qui etotent a l'arrière y passotent le corps a travers ech'carreau d'el portière , toudis avec le drapeaux ,
j'su pas rasciste bin au contraire , mais ya des lois , des règles , et aussi un code ed la route a respecter , et qui dot ête respecté par tertous
j'avos quand même aussi apprécié , chés femmes qui étotent tartous habillés , a l'européenne , mais ch'te corrida in voiture ma vraimint déçu
myrianna06/02/2011 17:20
mi ej pinss que ché drapeaux in n'avottent pas leur plache là mais bon ché m'n'avis hein!
josy06/02/2011 17:25
et pis ché nous qui sommes pas à la mode.....in devrot mette des burquas...;ch'gouvernemint y a bin dit qui fallot s'intégrer?comme y sont plus nombreux qu'nous.......et pis eusses y brûlent l'drapeau français....à,part cha ché nous chés racistes.....
josy06/02/2011 17:27
el pire dins tout cha,ché qu'après ch'mariache,y vont procréer....là y diront "merci la France" pour chés allocations familiales
josy06/02/2011 17:29
ej sus pas raciste,j'arsins pour eusses c'qui arsintent pour nous.......
myrianna06/02/2011 17:40
quant t'auras acaté tin burka , ej t'apprindrai à faire du couscous hein josy !

pour tout l'reste ej sus d'accord avec ti , i sont plus racistes que nous zautts tertouss
josy06/02/2011 17:45
ouais eun burqua et des babouches.....
myrianna06/02/2011 17:57
ej m'émerveille que leurs femmes al z'étotent habillées à l'européenne ché surmint qu'al z'avottent trouvé un "centre social" du qu'in vindot pour pas dire "donnot " des ropps pour 1 ou 2 euros ...bon j'em tais sinon si ej dis tout c'qu'ej pinss d'euss cha va aller trop loin...
josy06/02/2011 18:16
t'es pas toute seule....hihihi
ch'duc06/02/2011 20:29
y n' sont pas racistes al caisse d' allocation ni al securité sociale!!!!
LILICHTI08/02/2011 18:57
bin ouai alors! méme que si on l'était pas:on l'est,on l'est on l'est!

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:pico
français:ortie
genre:u.m.
Accéder au glossaire