Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Forum général (tout sujet)
Sujet :Cha vous fait pas peur à vous zautts?
myrianna22/02/2011 09:50
ce qui se passe in ch'momint din l'montt arabe?
ché pas qu'in s'arprépare à einne autt guerrre bientot?

Pour la troiziéme guerre mondiale , je ne sais pas quelles armes on utilisera mais je sais que pour la quatriéme on utilisera des cailloux.... qui a dit cette phrase la ?, je ne sais plus , mais cha fout la frousse....

josy22/02/2011 10:43
Bin ej cros que ché tout partout que cha va mal,pasque chés gins y s'rintent compte que plus cha va moins in y arrife... y a de l'misère partout pendant que chés patrons et chés banques s'in mettent plein leux poques.....in est tous gouverner par des égoïstes ou des dictateurs et cha ,cha passe pus.....ichi in France aussi cha pourrot mal finir avec el flambée des prix.....
hier j'ai intindu ch'président de l'Lybie dire:içi ce n'est pas la Tunisie ni l'Egypte,nous on a le pétrole............un air ed dire,si té viens m'immerder,t'auras pus ed pétrole......donc,in peut s'attinte à tout si ch'tiot nicolas ramène es'fraise.....comme ché un mêle-tout! y vot l'brun dins les autes pays,mais y vot pas c'qui a dins l'sien...
et pis pour n'arvénir au monde arabe,ej cros qu'in in fait déjà parti......
lena22/02/2011 21:27
chés paufes gins dins ch' est pays là i sont tell'mint opprimés qui est temps ed foute tous ches dictateurs déhors!
cartouche26/02/2011 12:56
ch'est Albert Einstein qui a dit cha Myrianna
myrianna26/02/2011 13:07
Merci cartouche

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?