Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Forum général (tout sujet)
Sujet :Vous y croyez vous zautts?
myrianna05/03/2011 10:19
partout inch'momint in parle d'o v n i , i z'arriffent, qu'in dit , i sont là faut ,s'attintt ass qui débarquent d'un momint à l'autt , bon bin ej vas vous dire un truc cha fait bien longtemps qui sont là , mi, min frére et pis em mére in n'a vu un in 1957 ( J'avos 7 ans)

In étot din l'cuisine vers 8h au soir , min frére et mi in train d'ess chamailler comme toudis, in attindot qu'em mére al arvénot car al étot partie din l'cour pour printt ech seau hygiénique , d'un seul coup al ouff el porte d'el cuisine et al nous dit " venez voir vous voyez rien dans le ciel? "
alors in i répond " si maman , un tit ballon rouche"
à peine eul temps d'i répontt qu'in l'a vu arriver au d'ssus d'ech gardin d'ech vosin , chétot un engin ovale et arginté , y'a resté là un peu ,i lanceot comme des étincelles bleues argintèes , j'ai dit Ché quoi Maman? al m'a répondue Une soucoupe volante Vindiousse , j'ai eu plus peur d'eul réponse d'em mére que du reste

Aprés ett restè là un momint , y'é arparti à einne vitesse pas croyapp et tout cha sans bruit ,
un truc étrange aussi , ché qu'ess soir là, min voisin y'étot rintré et y'étot din l'cour et y'arrivot pas à arrèter ess moto , ess femme al i disot "Arrete ett moto , té vas réveiller ché goss " et li i répondot Ej y'arriff point!" mais i se sont pas aperçus qu'iavot ech truc la din l'ciel
josy05/03/2011 15:18
bin té vos ej vas t'dire Myrianna,mi non pus j'y croyos pas j'usqu'au 24 août 2010...té vos ché tout récent.In étot in vacances à berck et in s'prom'not du coté de ch'phare.y étot 22H20(bin ouais ché précis pasque j'ai raviser l'heure pour pas paraître cinglée au cas ou in in parlerot à quiqu'un) et venant du d'sus de la mer in vot eun armada ed boules orangées s'driger vers el baie d'Authie et s'infoncer dins les terres.Cha bien durer dix minutes,cha volot toutes à l'minme hauteur,séparées à interval régulier,silencieusemint
josy05/03/2011 15:25
Comme in étot pas les seuls prom'neurs, in a demandé à chés gins quo qui in pinsotent,ch't'homme y les a minme filmé avec sin portape,mais sur chés imaches in veillot à peine chés boules orangées,ch'étot trop haut dins l'ciel....et effectiv'mint y a eu un artique dins la voix du nord,comme quoi des gins d'Annezin(à coté ed Béthune)y avotent vu el minme cosse que nous vers 23H
j'ai été vire sur des sites internet,chés dernières photos d'ovnis prises par des particuliers,eh bin sur certaines photos,j'ai artrouvé les minmes boules orangées qu'in avot vu à Berck
josy05/03/2011 15:26
Et vu l'armada qui avot,ej peut et'dire que si cha débarque,cha va faire mal
myrianna05/03/2011 16:44
bin té vos josy mi non pu ej n'ai jamais parlè , mais cha reste ancrèe din l'mémoire des trucs parels ...ej je m'souviens qu'em mére al nous avot dit , à mi et min frère de ne rien dire à l'école el lendemain .
josy05/03/2011 17:09
bin ouais quand y in a qui in parle,in les prinds pour des illuminés,mais comme ej dit toudis je n'cros que c'que j'vos et là j'ai vu....

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:dépiauch'ter
français:enlever la peau
genre:v.
Accéder au glossaire