Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Forum général (tout sujet)
Sujet :el libération d'el femme
maceju11/03/2011 15:52
qu'cha soit al télé ou bin ichi , j'vos qu'ech' sujet principal ché toudis et incore el femme d'in tous ses états , el soit disant libération d'el femme al a ramenée qu'el zizanie , j'viens d'y faire faire es valoche , in marronne , in rope et in veste , j'ai appelé l'fourrière , el v'la partie ,
quand in va el libérer , j'espère qu'al aura oubliée tout cha

VIVE EL M L H
ch'duc11/03/2011 16:10
bravo maceju, ej vais in faire autant
myrianna11/03/2011 17:04
bravo vous deux pffff
josy11/03/2011 17:17
n'avez nin honte voudeusses!!!
maceju11/03/2011 17:57
pourquoi qu'in devrot avoir honte , apres tout s'que vous nous faites subir , ed' pu si longtemps , j'aros d'ailleurs du printe ech'te décision la ya belle lurette , ech' srot millardaire ach'teur ,
ché t'in sache décision qu'té vas printes ch'duc , et surtout , si al veut arvénir , laiche le braire al porte , ché a elle ed' porter s'croix , et si ché mi qu'il fait al s'ra pas un polysthirène
ch'duc11/03/2011 20:42
ej vais déja canger mes serrures , et laicher ches volets fermés, al n'aura qua aller a l'ospice !!
annesophie12/03/2011 09:14
Bin ,bin ,bin ch'est du bieau tout cha vous autes ! Au fait ches coqs à l'plache d'ête drot d'sus vos ergots, qui ch'est qui va nettier vous marronnes,faire l'popote, l'vaisselle ? Alors comme ej doute vraimint qu'vous seuchiez faire tout cha qui a à faire, arprennait vos finmes obin ch'est ind'sous ches ponts qu'in va vous artrouver à l'place d'ête milliardaire parce que cha coute des doupes eune finme ed ménache...
myrianna12/03/2011 11:53
bien dit anneso !!
ch'duc12/03/2011 12:07
pour ech ménache et la popote , ej sait l'faire ,el lessif et l'aparssache pis nettyer el baraque ej sait l' faire aussi
maceju12/03/2011 14:14
bin mi j'sais rin faire ed' tout cha annesophie , et j'préfère pas in discuter ed' plus , vous êtes faites femmes , srestez a vous plache ,
quand ya un carreau a canger , ou in panne ed' carette , ou in fuite ach'lavabo , ou , ou , ou , qui ché qu'in va querre , alors qu'pour faire el lessif , el vaissele , in appuie d'su un bouton , et mirac , ché fait ,
restez ducqu'vous êtes , ché vote plache , et ché pour cha , qui n'da un ( y parait ) qui vous a créez
annesophie12/03/2011 21:51
Maceju ouai ,sauf que mi ,bin min coq ,i n'sait rin faire ed tout cha li, mi ouai ! Du cop j'va peut ete l'mette à l'cour énon ? Quoque bin réflèchit i sert quand minme à quétiosse bin ouai j'ai tout d'minme tros bieaux éfants. (j'sus cholaille et rouche comme eune tomate ...) Vin nan ch'duc des comme ti, à s't'heure cha existe pus...
lena12/03/2011 23:13
j' vos que té arvénu in plinne forme Maurice
mais mi à m' maison ch' est mi qui bricole pasque em n' homme si ti dit ed mette un'n étagère oh ! à l' va ête mis mais pas droite alors vaut mieux que je l' fasse mi minme !
josy13/03/2011 09:16
Mi aussi ej bricole:marteau, tournevis, perceusse et compagnie cha m'fait pas peur...min homme y sait bricoler mais y est tellemint pris avec sin traval qui faut que j'attinte qui ait des congés pour el faire,et comme mi quand ej veux que quetcosse y seuche fait,y faut que cha seuche fait au plus vite,y a qu'eun solution....el faire mi minme! bon ché vrai qui a des momint el chef y est pas contint ed min traval,mais ej fait c'que j'peux! et ch'gardin enfin plutôt chés fleurs ché mi qui s'in occupe aussi,el reste ché de l'pelousse.comme quoi eun femme qui mets ses mains à tout,peut es'passer d'un homme (surtout d'un homme qui bertonne toudis!,hein,maceju!)
myrianna13/03/2011 09:50
mi em n'homme i sait tout faire-----mais al baraque des zautts!!
josy13/03/2011 09:56
eh ouais y in a des comme cha!
ch'duc13/03/2011 12:37
quand j'ai été commis boucher a marqueseb bareul in63, min premier traval , chétot d'apprinte à laver mes vestes et tabliers ed boucher,pis mes chemises,et les arpasser, el vaisselle parel, trois mos aprés ,in m'appris à travailler sur el viande pis el charcuterie, et j'ai eu min cap ed boucher in 67, et comme in travaillos comme des esclaves et pas payer, in sept 67 j' ai quitter min métier pour aller dins l' batimint cha payos deja mius , j'ai passé in cap ed macon briqueteur, et sus passé ouvrier professionnel, !!
myrianna13/03/2011 13:25
Té prenos ech'train tous les jours pour aller à marcq in Baroeul ch'duc? cha fait einne rutt trotte quand meme hein , surtout quand in a 13 ans

j'avos mes 2 vosins maçons i travaillottent à mon Taverne à Auchel ej cros
ch'duc13/03/2011 14:20
quand j'étos à marques ,j'arvenos in coup par mois am maison, min premier traval dins l' batiment chétos l' entreprise saulnier dins l'rue d'angouleme, après min cap ,j'ai travaillé pour einne grante entreprise ed l'epoque coignet !!

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:esclabotter
français:éclabousser
genre:v.
Accéder au glossaire