Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Forum général (tout sujet)
Sujet :TSUNAMI AU JAPON
josy12/03/2011 09:17
Vindiousse,vous avez chés imaches à l'télé? ché incroyape commint qu'y in a qui ont pu achapper à cha! misère,que déluche!!!minme nous in s'rot pas à l'abri d'eun catastrophe parel!
myrianna12/03/2011 11:26
ouais que catastrophe
eum n'homme au lieu d'pinser à ché pauffs gins , i pinss ass carette qu ia commindé "einne mitsubishi" al dot arriver du Japon , al devot arriver au mos d'Mai mais ej cros qu'asteur ché raté , y'a pus qu'a aller ach concessionnaire ess faire rimbourser s'qu'iavot verser d'avinche.
ché bien fait pour li , y'avot qu'à acater einne fiat
maceju12/03/2011 16:35
ouais cor un sacré massacre , mais j'pinse pas qu'nous in craint qu'ête cosse , quoique qu'achteur in peut pu rin dire avec tous s'qui s'passe ,
té sais myrianna , ta in homme vraimint pratique , , mais pourquoi in fiat , ché pas français cha faut printe in simca pijou
ch'duc12/03/2011 17:08
ou in velo ocanna!!
le-yeti12/03/2011 17:58
mi j auro prefere ine simca 1000 beugot a pedales car ch' carburin i sra a pu de 2 euros avant ché vavances
josy12/03/2011 21:03
Té sais maceju,un tremblemint in pleine mer,au large ed Berck....té s'ros bien étonné du résultat!
lena12/03/2011 23:08
bonsoir tertous
mi el catastrophe du Japon cha m' fait pinser à m' cousine du nord al a sin garchon qui est là bos pour un stage et al n' a eu que des nouvelles qu' hier à 9h du soir et ech matin sin garchon i ia annoncé qu'in leur a dit de s' calfeutrer dins leu appartement et ed couper el clim. à cause del centrale qui a exploser dire qui dot rintrer in France dins moins d'un mos ! et elle et pis ess n' homme i devottent aller au Japon el seminne prochinne pour vire leu garchon
j' vous raconte pas que quand j' l' ai eu au téléphone ech matin al brayot! que malheur ! et tous ches morts et ches disparus !
myrianna13/03/2011 17:06
Mon Dieu , léna, bin heureussmint qu'al étot pas partie la bas
lena13/03/2011 18:07
nan Myrianna mais sin garchon li i est encore là bos
myrianna13/03/2011 20:02
j'espére qui va rintrer in france el plus vite possip
ch'duc14/03/2011 08:03
el plus grave, ch'est que cha va etre in nouvieau chernobyle
myrianna14/03/2011 08:53
ouais ch'duc t'as raison que catastrophe
maceju14/03/2011 16:59
ouais ché vrai ché t'in sacré catastrophe , et comme té dis josy , j'préfère pas y pinser , ed' toute manière un jour ou l'aute malheureusemint , tout s'qui vient d'arriver , cha fras cor des ravaches din in paire d'années , sans compter chés gins qui s'armette jamais ,

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:pinchette
français:pincette
genre:n.f.
Accéder au glossaire