Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Forum général (tout sujet)
Sujet :un métier comme gramint voudrotent avoir...
josy15/03/2011 17:46
Aujourd'hui,j'ai eu el visite d'un ouvrier Maisons et Cités (soginorpa) pour el vérification de l'robinetterie et sanitaires.Ej vas pas dire,ch'type bien poli rinte pour l'vérification: d'abord y ouvre ch'robinet ed cuisine et l'arferme,pis fait eun croix sus un papier .pis y va à l'salle de bain,y fait el minme avec ch'robinet ed lavabo pis el'douche.y arfait des croix sus sin papier et y s'dirige dins chés toilettes.Y fait aller l'chasse d'ieau et arfait eun croix sus sin papier et pis me l'tind pour y mette eun signature et y m'dit :tout y est OK
Alors mi ,garnoule innochinte j'y dit:et si y avot quetcosse qui n'allot pas,vous aurotes réparer tout d'suite ? et y m'répond:
ah bin nan hein,dins ch'cas là y faut que je l'marque sus ch'papier et ché eun équipe espéciale qui viendrot réparer.....
je m'sus dit;vinguette! y a un bieau métier ch'type là,y est juste payé pour faire aller l'chasse d'ieau et ouvrir et fermer des robinets......quand ej pinse qui in a qui s'crève el cul pendant 8 ou 12 heures tous les jours pour un salaire ed misère.....et pis y a que si y aurot eu eun fuite ou autcosse,eh bin el temps que cha aurot pris pour que cha armonte à sin supérieur...du supérieur à ch'chef ed travaux,pis faire el nécessaire pour invoyer un équipe ed plombiers...j'auros de l'ieau peut'ête jusquà mes g'noux.
( ouais ej dis eun équipe pasque à soginorpa,y viennent à 2 ou 3,y in a qu'un qui travale et les autes y ravissent)
myrianna15/03/2011 17:58
Té sure que chétot un gars ed (soginorpa) chétot pas plutot un qui t'as vindu des encyclopédies hihi , t'as signè asteur ché trop tard!!!!
josy15/03/2011 18:37
tais te,mémère,tais te.....
myrianna15/03/2011 18:44
nous zautts in est habitué ichi à ché trucs la té sais , jamais faire rintrer personne ass baraque , jamais rien signer, eh bin ouais in vit comme cha au pays du solel ,d'mintt ach yèti tiens
josy15/03/2011 18:47
bin ché normal,y a que des mafieux dins tin pays
josy15/03/2011 18:48
je m'demande minme si t'in es pas eun.....
myrianna15/03/2011 20:08
chuuuuuttt! SILENZIO!!!
ch'duc15/03/2011 20:34
si t'a eue el visite ed ches plombiers cha sert à rien ,asteur ches rénovations in les font pus, cha arvient trop cher ed rénover faut abatte ches cités minières pour faire du neuf, à moins que t'est racatte et maison, ch'est ce qu'on m'a dit à ches bureaux ed calonne et bruay !!
josy16/03/2011 10:30
Pas dins m'rue duc,dès qui a eun maison qui s'libère y'arfond tout...murs,plafonds,carrelaches, electricité...y cangent minme chés escaliers et toutes chés portes intéreures et y installent eun vmc
josy16/03/2011 10:34
Normal'mint y doivent minme arfaire chés murs extérieures (sablache,joints et étanchéïté de ch'mur ed coté)....
ch'duc16/03/2011 14:03
t'a de la chance ,mi cha fait deux ans que je bat pour qui vienne arfaire mes joints,

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:arvenant
français:revenant
genre:n.m.
Accéder au glossaire