Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Forum général (tout sujet)
Sujet :Incroyape!
josy09/04/2011 10:32
ed pis un bon momint in a du bieau temps et jeudi et vendredi,in a eu des températures ed 24° dins l'après midi.Du coup in a sorti chés pantacourts et chés tee-shirts ed chés armoires.Eh bin figurez vous qu'à l'école,y n'ont pas voulu laisser sortir in récréation,les gosses qui n'avotent rien sus leu bras.....mais dù qu'in s'in va!!!!!!!y va p't'ête falloir attinte d'avoir 30° pour mette chés jones in maillot?ej vous signale in plus que toutes chés classes sont situées in plein solel....qui ont eu caud chés paufs jones!!!
annesophie10/04/2011 18:45
Josy ouai l'bétisse alle est partout ! Ichi cha i est in a nous trente degrès mais j'crèfe d'jà d'caud commint j'va survife in été ....
josy12/04/2011 10:56
Bin pour aujourd'hui y vont pouvoir garder chés jones à l'intérieur,pasque minme avec un blouson,y fait frod,in va devoir arsortir chés gants et chés bonnets.Hier in étos cor habillé in été et aujourd'hui in arsort ses loques d'hiver.Incroyape el cang'mint ed température d'eun journée à l'aute........
cartouche12/04/2011 14:22
ben te sais ichi dins min coin i fait vraimint biau et caud, c'est comme l'été
josy12/04/2011 15:16
Cha faijot quand minme quinze jours qu'in avot du bieau temps,el problème par ichi,ché qu'in s'y habitue vite et dès que chés températures y ardéchintent eh bin in rouscaille....té vas m'dire qu'in est jamais contint,mais ej cros que ché partout parel

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:déglaminter (s')
français:se plaindre très fort (jusqu'à pleurer)
genre:v.
exemple:D'pus l'temps qui a perdu s'n'ouvrache, I n'arrête pas de s'déglaminter !
Accéder au glossaire