Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Forum général (tout sujet)
Sujet :du pain perdu avec......
josy21/06/2011 22:05
juste eun question toute bête:quo que vous mingez pour accompagner ch'pain perdu,crotté ou ferré?
j'attinds vos réponses rapid'mint,pasque cha m'turlupine ed'pis eun semaine et quand j'aurai vos réponses,ej vous raconterai pourquoi.
cartouche22/06/2011 08:52
ben mi j'minge comme cha sans rin d'aute
annesophie22/06/2011 10:26
Bin mi j'mets de l'castonnate dins min assiette ch'est tout, foque d'temps in temps j'mets eune banane avec du chocolat fondu in pus .Bin ouai j'sus eune giffe à chuque mi ...
josy22/06/2011 11:38
Avant ed vous poser l'question ,ej l'a posé à tout em'n'intourache:famile,amis,voisins etc.....et comme vousautes et comme mi,quand y font du pain perdu ,y ming'tent que cha pasque ch'est un repas complet
Eh bin figurez vous,que je m'sus fait "casser" par em'formatrice in alimentation équilibrée pasque j'avos trouvé cha drole ed minger du pain perdu avec..............................................eun salade...
Eh ouais mes gins vous avez bien lu! avec eun salade!!!!! ej y ai dit que ch'étot el premier coup que j'intindos cha,que mi dins m'intourache el pain perdu ch'étot un plat ed résistance.bin sûr les autes stagiaires n'ont pas osé répliquer devant el formatrice,mais alles étotent bien toutes accord avec mi.Mon diu mon diu!!! em'grand mère alle saurot cha ,du pain perdu avec eun salade!!!!ej cros qu'elle s"artournerot dins s'tompe!Mais comme y faut 5 fruits et légueumes par jour,y n'hésitent nin à ajouter de l'salade tout partout!!Bétot in va déjeuner avec de l'salade trimpée dins sin café comme dins l'pub à l'télé pour arrêter ed funquer hihihi!
lena23/06/2011 22:19
bonsoir tertous
bin dis donc Josy ed du qu' al vient ett formatrice : pasque minger du pain perdu avec del salate , j' n' ai jamais intindu cha !
am maison ch' est avec du chuque cristallisé qu'in l'minche et ch' est in régal mes zinfants et pis em nhomme i zadortent cha et astheure ch' est mes tiots zinfants qui n' ont goûter et qui zin raffoltent
ch'duc30/06/2011 08:41
pourquoi pas avec del moutarde tant qu'on y est..

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
cette histoire ?
Le convoi d'enterrement
Cafougnette suit le convoi d'un enterrement. Un de ses amis vient le rejoindre et dit : - Alors Cafougnette ! J'ai chu que t'femme cha n'allot pas t...............
Accéder à l'histoire