Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Forum général (tout sujet)
Sujet :un bon viandox
josy17/09/2011 17:12
ouais mes gins,cha y est, l'automne y arrife avec ch'vint ,chés averses et chés baisses ed températures incroyapes d'eune journée à l'aute.Comme j'ai eu eune bonne averse sus m'guiffe ed talheure et que j'étos bien fraique,eune fos rintrée,séquie et cangée...je m'sus fait un bon viandox pour em'récauffer.ahhh!!!!que j'étos bien dins mes pantouffles,assisse dins min fauteul avec min mug ed viandox.....je m'seros bétot crue au paradis!
lena17/09/2011 21:15
bonsoir Josy
t' as raison quo qui a ed meilleu qu'un bon viandox quand in a eu frod !
ch'duc18/09/2011 11:05
j'ai fait cuire in tiot celeri din l' casserolle te j'y ai mis du vermicelle et du viandox, et j'ai souper avec cha,tatines et camembert, pis des échalottes au vinaic, in souper ed roi....
ch'duc28/09/2011 09:08
j'ai arsorti ech barbe Q,eh midi ej fais des cuiches ed poulets et mergues,es soir eine bonne salate frisée avec eine bonne trandue ed gambon..
ch'duc28/09/2011 09:10
tranque sd gambon ,pas trandue
lena28/09/2011 15:20
bonjour ch'duc , nous aussi in s'est armit au barbecue et in minche déhors ch' est l'été qui arvient et pis ett t'à l' heure j' irais em baigner
josy28/09/2011 15:57
vu el temps qu'in va avoir pour toute el semaine,ej vas pouvoir ringer min viandox!
t'as de l'chance lena d'ête au bord de l'mer.....t'y vas dès que té peux....
ch'duc29/09/2011 07:33
josy ,t'est peut toudis aller ach l'étang ed quenheem
myrianna29/09/2011 08:59
Ké pas d'dins hihihi y'a des brochets...
ch'duc29/09/2011 10:24
y à pus d'épinoches,ni tritons ni saladandes!!
myrianna29/09/2011 14:03
in allot in printt des tritons et pis des salamantes ach'l'étang l'jeudi aprés midi ,min frére et mi .
lena29/09/2011 21:10
bonsoir tertous
hé ouais Josy j' peux aller à la mer quand j' veux , minme juste pour aller ess baigner , chosse que j' ai fait hier et aujourd' hui ( j' peux aller em baigner à 10mn d' em maison sinan el plache que j' préfére à l' est à 20 mn ) et tant qui fait bieau avec em homme in nin profite !

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:in forme ed'gins
français:correctement
Accéder au glossaire