Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Forum général (tout sujet)
Sujet :pour les expatriés et les autres
bobby16/12/2012 10:23
je suis un ancien ch'ti geographique mais toujours de coeur.
je voudrais savoir , s'il y a tout comme moi , des ch'ti qui ont du quitter le nord pour des raison proffessionel ou autre et surtout , . n'est pas trop dure?
moi perso , je ne suis pas trop loin juste 600 kilometres de mes origines
therese16/12/2012 22:57
Ch'est toudis dur d'quitter sin coin.

In n' s'y fait pas vraimint. In s'habitue, ch'est tout , nous cha fait 43 ans, mais ch'est comme si ch'étot hier.

Et comme dijot Enrico Macias, "in garde toudis un peu de s'terre aux talons d'ses souliers"
myrianna17/12/2012 10:10
Bonjour bobby

Ej vas dire un truc , mi, ej sus nulle part am 'maison,
Ichi ej s'rai toudis pour tout'l'monte "La Française" et in France ej sus désormais l'Italienne, heureussmint qu'ej sus née sous l'signe des gémeaux ( double personnalité) cha aide..

Cha été dur au début mais y'avot l'amour , asteur plus ej vieillis et plus je m'demintt " quo que j'fous ichi?"
lena20/12/2012 18:07
bonsoir tertous
mi Bobby j' sus in Bretane edpus 38 ans mais j' n' argrette pas d' ête ichi mais quand minme s' qui manque ch' est d'n' pus pouvoir parler ch'ti avec quelqu'un surtout que mes pinrints i sont décédés edpus pusieurs années
un'n grosse baisse à tertous
bobby27/12/2012 10:27
salut a tous, pour mi el nord me minque mais lorsque j'y chu bin cha menerve et veux qu'a partir comprin po et quand j'ar par et bin el nord me minque
jules27/12/2012 18:59
Té vos Boby, j'ai connu cha....

Quand j'étos la haut d'quiques jours, cha m'démingeot de r'déchint, pi ine fos rintré à l'maison, j'dépavos d'ar'monter, j'churchignos su m'cayelle comme un jone morveux qui n'a qu'ine invie, ch'est d'aller juer aux maps avec ses copains...

Bin cha a duré un bon momint, in vérité....

......jusqu'à quand que j'm'aperchu que j'avos un vrai problème, j'ai acataté d'l'insecticite, et cha a été fini....

J'm'étos rindu compte que j'avos des puches...

Té veux que j't'in raconte ine aut' ?
floride4918/01/2013 15:31
Paulo (floride49) mi j'ai quitter min coron en 1959 pour aller à Paris
(pompier)....achteur vu m'n'ach 74 din tros mos, j'n'ai pu personnes à Noyèl (près de Lens) et j'm'artrouf à côté d'ANGERS d'in l'douceur angevine avec m'femme. in est contins mais j'ain rate jamais in occasion pour aller faire in tiot tour din m'in villach. Hélas j'enconot plus personne ché ches tiot infants défots que j'vos
j'arnis pas mes origines ichi et cha m'sert : ej bo un'pinte pendant qu'zotes y botent du pinard ché mieux pour mi
voila Bobby
bobby j'rigol cheto l'nom m'in quien d'in l temps
amic2526/01/2013 11:53
Din l'nord, quand in buque à l'porte, in t'dis d'rintrer et après in t'demin'd chuc qu'té veux.
J'vis dans les Landes d'puis 12 ans(j'n'ai pu pu faire autremin) , ichi té rets' toudis l'étranger ou bin l'pièche rapportée..
chtitemarieaparis30/01/2013 08:05

Mi cha fait pus d'40 ins que j'sus partie de ch'Nord. J'vis intre l'Italie d'min homme et l'région parijienne.
A ch't'heure qu'in pinche à nos viux jurs, in troufe que not majon elle est trop grinde. In a mis in vinte mais avec l'crisse ch'est dur, ches gins y z'ont pas d'sous pour acater.
Cha nous laiche eul timps d'pincher à d'ù qu'in pourrot aller vife. In pinche à ch'Nord mais armonter là-haut après 45 ins cha fait peur même si l'famile elle est nombreusse. Min homme y voudrot l'Italie vu qu'in a eune majon mais là-bas eum lingue maternelle cha m'minque fort.
Partout d'ù qu'in irot cha s'rot pour arcomincher à zéro. Ch'est dur, in n'a pus 20 ins ...
chtitemarieaparis30/01/2013 08:12

J'ajoute qu'ichi d'ù qu'in vit d'puis 10 ins in s'a jamais habitués. Ches villes nouvelles ch'est eune horreur. Ch'est a Paris qu'j'métos inrachinée avant.
Nos infints y sont un peu partout, in Italie, dins ch'Nord, à Paris, à Marseille dins la Loire.
Mes frères et sœurs ch'est parel, j'in ai partout.
Si inne d'a un qui peut m'faire les cartes, cha m'aidr'ot ben. J'l'armerchie d'avinche.
cartouche30/01/2013 14:12
bonjour mes gins mi aussi j'sus expatrié à côté d'marseille. cha fait plaisi d't'arlire Marie, j'espère que te vas bien

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:bardalée
français:bîner de baptême
genre:n.f.
Accéder au glossaire