Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Demandes de traductions
Sujet :Message pour anniversaire
foutographe22/07/2011 16:27
Bonjour a tous,
Pour l'anniversaire d'une collegue d'origine ch'ti, que j'aimerai faire sourire (et rougir) j'aimerai lui donner la traduction de ce petit texte.

Bonjour petite grenouille,
Bienvenue dans ta trentième année, enespérant que dans celle ci tu continu à prendre du poid! Si tu pouvais faire en sorte d'être moins agréable à regarder dans mon boulot ça m'arragerai! Autre chose, beaucoup plus simple, essaye d'être encore plus chiante que tu ne l'es actuellement!

En réunissant tout cela je devrai réussir à bosser un peu plus et surtout arrêter de me dire " C'est quand même dommage qu'elle ne soit pas célibataire!".

Bref, bonne Anniversaire et garde bien en tête que maintenant les années seront comme les kilos, ils compteront double!
Bisou

Merci d'avance
ch\linsos22/07/2011 21:24
bonjour foutgraphe ej va essayer ed faire quetcosse pour ti

bonjour tiote guarnoulle

bin'v'nue dins t'trintième année,in espérant que dins chelle chi té continu a printe du poid! si té pouvos faire in sorte d'éte moins agréape à raviser dins min boulot cha m'arringerot ! aute cosse,gramind pu simpe,essaye d'ére incore plus chiante que te les achteur.

in réuniissant toutcha te devros réussir a ouvrer un peu plus et pi arrêter ed dire 'ch'est quind même dommache qu'a l'est pon célibataire

Bref ,bonne aniversaire et garde bin dins tiète qu'mintnint les années s'ront comme chés kilos,cha va compté doupes

de rien ch'est avec plaijit pététe qui n'a d'aute qui vont v'nir

Cartouche Anneso in vous appelle ichi
annesophie23/07/2011 10:59
Bonjour tiote guernoule,
Bienv'nue dins t' trintième année, in espérant qu' dins celle chi té continus à prindre du poid! Si té pouvos faire in sorte d'être moins agréape à arwettier dins min ouvrache cha m'arring'rot! Aute cosse, beaucop pus simpe, essaye d'ête incore pus chiante que té n'l'es à s't'heure

In réunissant tout cha j' devros réussir à ouvrer un tiot peu pus et pis surtout arrêter de m' dire " ch'est quand minme dommache qu'alle ne seuche pas célibataire!".

Bref, bon An et garte bien in tiête qu'à s't'heure les années s'ront comme les kilos, is compt'ront doupe!
Eune baisse T'as vu ch\linsos j't'ai intindu eune baisse amitieusse
foutographe23/07/2011 19:45
Super!!
Je vous remerci vraiment
Je vous dirai si ca l'a fait sourire
annesophie23/07/2011 21:41
i a pas d'quoi foutographe c'est un reel plaisir
foutographe26/07/2011 17:41
De retour,
Ca l'a fait un peu sourire,
un peu rougir,
Et j'ai gagné un coup de pied au cul...
ch\linsos30/07/2011 20:59
c'est une façon de dire merci ,de montrer que l'on est content ,que l'on est surpris ,que l'on s'est fait piégé,bref c'est un coup de pied au cul sympa

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:biloute
français:mon gars
exemple:Hé biloute, viens par ichi
Accéder au glossaire