Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Le patois Ch'ti
Sujet :euch sus réhue....
monanqu24/05/2007 10:35
quind qu'chest qu in dit cha? m'mère al dijot cha quand al savot pus quo faire à minger....toudis des frites, toudis des frites.... ch'sus réhue
batisse24/05/2007 12:55
Réhu, pour mi cha veut dire mat, épuisé.

Je cite simons, dins "si qu'j'avos été là" qui dit, au sujet du regoût d'lapin avec des prones et des rojins: "cha armettrot d'aplomb l'bonhomme l'plus réhu".
leon24/05/2007 15:37
DIns l' secteur géographique qui va de l' plache Anatole France d' Saint Pierre les Auchel jusqu' à ch' bidtrot " à mon Milan " d' Rimbert..." ( ch'est précis hein !!!)...ête réhu " cha avot deux sens... l' premier ch'est in effet ête fort mate..ête épuisé...mais aussi avoir été roulé ,, berné .
leon24/05/2007 15:39
J' copiera chint cops.." BISTROT "...pas " bidtrot " !..ch'est dûr d' vieillir d' ses dogts !.
monanqu24/05/2007 16:39
j voudros bin qu 'quéqun d lille ou du cueinlle (dur à écrire les triftonkks) i dije eul séine...j 'dos tou d 'minme pas ête tout seu....

commin qu 'al dijo vou mère quind al savot pu quo faire....
loumarcel24/05/2007 20:09
Ete "oréus" :ne pas savoir quoi faire, être dans l'embarras
On trouve dans le vieux langage "faire réus" que l'on interprète par mettre hors d'état de répliquer, être réus ou oréus c'est ne savoir que dire que faire, être embarrassé, être stupéfait de ce que l'on a vu ou entendu.
Faire "réhus" c'est mettre quelqu'un hors d'état de répondre ou de répliquer.
(Extrait du dictionnaire de Rouchi)
Bon pour mi ch'est comme Léon,
j'me sus fait réhu, ch'est : je me suis fait avoir.
Ex. : J'sus réhu, i m'a rindu inne fausse pièch'
cartouche09/11/2008 15:09
bin pour mi réhu cha veut dire usé
maceju09/11/2008 16:29
ouais mais cha veut dire aussi comme dit léon avoir été roulé , mais aussi j'ai rehue , j'ai récupéré min bien , bien sur ché pas a placher din l'contexte de mononqu

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:cuvelle
français:cuve
genre:n.f.
Accéder au glossaire