Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Recettes de cuisine
Sujet :PAIN PERDU
lyly12/04/2007 14:55
Tranches de pain (rassi)
1/2 litre de lait
3 oeufs
un peu d'huile
Cassonade ou sucre en poudre

Bien mélanger les oeufs et le lait
Tremper les tranches de pain dans cette préparation
Dans une poêle mettre un peu d'huile à chauffer
déposer les tranches de pain
Laisser cuire 3 m d'un côté 3 m de l'autre
Disposer les tranches dans un plat et soupoudrer de sucre blanc ou de Cassonade (sucre roux du Nord)
C'est délicieux !

ch'duc12/04/2007 15:48
lyly am maison on appelot cha du pain ferré (pain perdu)!!! et à auchel!!!
ch'duc12/04/2007 15:49
pis avc ech pain rassi in faisot du pain éd quien!!!
therese12/04/2007 15:51
J'sus d'accord avec ti, ch'duc, à Rimbert et à Cauchy in dijot aussi du pain ferré.

Ch'est bon et cha m'arrive cor d'in faire d'temps in temps.
lyly12/04/2007 16:10
Je l'savos qu'in pouvot dire du pain "ferré" et pourquo du pain ferré : parce qui ténos au corps ed chés mineurs ! vlan !
Vous z'autes deux.
Du pain ed quien ! ch'est bon ! j'ai fort querre cha mais ch'est bourratif aussi !
lyly12/04/2007 16:59
Vous juez su chés mots ! Ej vous excuse vous êtes incor jone !
Quo que ?
pabqt13/04/2007 16:15
Vingt diu cheto bon chez m'mère... j'n'ai pu sinti l'goût d'puis eu paire d'années !!!

In gardo expré les vielles tartines pour in faire eul sam'di soir !!!

salut à ter tous.
zezete6028/07/2007 17:39
miam du pain perdu!!!!!!!!!!!!! chez mi qu'in j'eto tiote in applo cha du pain crotté!!!!
annesophie25/10/2008 07:51
du pain crotté ouai chez mi ossi hum !!!
maceju25/10/2008 18:03
ben din min coin in a toudis applé cha du pain perdu , ché mots pain ferré , pain crotté , j'lé ai appris d'su ch'site el'principal ché ch'resultat , cha a nourrit em' n' infance et cor ach'teur j'fais min souper avec, même mes tiots infants y ont ker cha
BOUBOULE18/01/2009 21:33
ET Bien nous appelions cela du pain de chien à Auchel.
pain éd quien
Mes grands parents vivaient dans les corons à Rimbert. Je me souviens enfant avoir mangé ce gateau chez mes oncles et tantes, nous avions que ce nom pour le nommer.
Chtitemarie19/01/2009 08:53
Te viens pas souvint Bouboule mais in dirot qu'te viens lire in duche.
Là tin vinte i t'a rapp'lé des bons souvenirs.
lyly02/03/2009 19:16
De toute façon du pain ed chien ou du pain perdu...
Intre nous in s'régale...Ché l'principal....Bon, appétit més gins...
ch'duc04/03/2009 10:47
du pain ed quien et du pain férré,et gramin ed rhum ed rojins pour el gout!!
rigebert19/03/2009 16:26
Pourquoi mélanger les oeufs et le lait ? Pourquoi, comme on m'a montré une fois, ne pas d'abord faire bien imbiber la tranche dans l'assiète contenant du lait, puis la passer rapidement dans la'assiète contenant les oeufs, avant de la jeter dans la poelle beurrée bien chaude ? Quel pain faut-il enfin ? tranche de pain de mie, ou baguette ?
tiote belotte19/03/2009 17:08
rigerbert mi j'fais comme té dis, j'fais d'abord trimper les tranques d'pain dins l'lait et après dins l'oeuf
té peux l'faire avec n'importe quel pain que té peux coper in tranques, l'baguette ça va pas d'trop bin, et des fos m'maman elle faisot c'pain crotté avec des biscottes, mais là c'est vrimint in aller r'tour dins l'lait sinon ça s' démêle

l'aute soir je n'd'ai fait avec l'reste d'min pain d'deux jours et dins mes tranques d'pain j'avos du pain aux goques, j'me sus dis qu'ça devrot pas ête mauvais, après tout in fait bin des desserts avec des gauques et bin mes gins c'étot bin bon.....
maceju19/03/2009 17:21
ouais nous in général in prind du pain rassis , mais cha arrif avec du frais , et pourquoi pas avec des gauques , in in met bien din du fromache , in met ed'tout din tout ach'teur , ché el'tout d'essayer , j'viens dem'renseigner , aupres ed'min chef cuistot al melanche sin lait et ses oeufs , avant ed'trimper sin pain
lena19/03/2009 20:24
mi aussi j'mélange ech lait et ché oeufs et in plus j'rajoute un paquet d' suc vanillé et avec del baguette cha va très bien
rigebert21/03/2009 01:15
Les "gauques", c'est des gaufres ?
tiote belotte21/03/2009 09:43
rigebert, des gauques c'est des noix..... et des nojettes des noisettes
maceju21/03/2009 14:37
t'as été plus rapite ecqu'mi tiote belotte t'es tire plus vite qué 't ' n ' ompe
chtitemarie21/03/2009 15:59
Elle dot ête bonne pour tirer ches marrons du fu.
rigebert22/03/2009 17:10
Ah !... OK... des noix ! Evidemment ça doit être bon. Mais n'est-ce pas un peu dommage d'utiliser du pain spécial, et donc assez cher, pour le "perdre" dans du lait et des oeufs ? Et puis des noix rassies, c'est consommable ?
lyly20/08/2009 21:14
Ej sus continte du nombre ed lecteur pour eune recette simple et facile...Bon appétit mes gins...
chtiteMarie20/08/2009 21:53

te vos LYLY, même ichi j'ai invie d'faire t'archette. Cha épat'rot ches ritals.
maceju21/08/2009 11:20
salut lyly , té sais in fos qu'ché bon , que che soit simple et facile , ché ech' résultat qui compte , et in n'in minche souvint
lyly01/09/2009 18:30
Bonjour à tertous
Vous vous régalez j'espère bin...
A plus
Lyly
lyly01/09/2009 18:32
Incor mi,
M'mère alle me dit que devros rajouter eune liquette ed rhum ???
Nan ché pon comme cha l'vrai r'cette!
Enfin in fait comme in veut.....
A plus....
lilichti02/09/2009 19:07
lilichti
t'as raison lyly in fait comme in veut!
mi aussi on m'a appris avec le lait à part
p'téte qu'avec ché grosses tartines ed GROS pain

cha allo mieux perdu bien sur vu qu'iéto rassis
mais ferré crotté à cause del' couleur !
em'manman al faijo du pain ed'chien
avec el pain rassis qu 'elle faijo tremper din liau
des zoués des corint' au milieu al metto del contiture
el pain elle l'avo essoré din ses mains
et cuit au four on ap'locha du pouding
oui avec du rhum aussi y'n'avo din tous les
masons pour les bistouiiles!

lyly bien des réponses et bien des souvenirs !
lyly09/10/2009 20:18
Bin que ju pour inne arcette simpe comme tout !
lyly28/08/2011 15:52
Est-ce que vous vous régalez incor avec l'pain perdu ed Lyly ?
ch'duc03/09/2011 09:21
din l'temps y avot pas ed pain coupé,chetot des pains deux livres, et des pains ed trois lvres pour ches grandes familles;pour pas brader ech pain ,in faisot du pain ferré et du pains ed quien,et cha été les meilleurs gatiaux,pis el régal ed ches mineurs,in devros arvenir ,, àarfaire,au lieu ed brader,ch'est cha l'économie!!!
lena04/09/2011 18:38
bonsoir tertous
ch'duc , mi ch' est c' que j' fais quand j' ai du pain rassi : du pain perdu ou du pain ed tchien avec des pommes ( em n' homme i a pas querre ches rojins ) et j' peux ett dire que mes tiots et mes tiots zinfants i s' régal'tent
ch'duc04/09/2011 19:04
bonsoir, léna j'ai des voisins lyonnais in face de m'maison ej leurs aient donné in pain ed quien fait maison,ils se sont régallés, chetot el première fos qui in mingeottes,quand ej leurs aient dit que je l'faisot avec du pain rassi,,,,,,,,,,,,,,,,ches gins is etotes étonnés,du coup ,el femme al à gardée sin pain rassi ,al à aquaté des raisins sec et einne boutelle ed rhum et j'ai été as maison pour y faire vire commint in l' faisot, ech voisin y à invoyé el recette as mère à lyon pout quelle in fait,al n'arvenot pas que chétoit si bon,
ch'duc04/09/2011 19:08
ech pain ed quien , elle l'a appellé el tarte du mineur, ch'est bieau cha,asteur alle demande el recette d'el tarte au liboulià gros bord , pis d'el tarte à chuc
lena06/09/2011 18:50
bonsoir ch'duc
mi in coup j' ai fait del carbonate à min lycée et i a fallu que j' l' apprinne à l' faire à m' collègue et astheure ch' est rintrée dins les menus qu' in fait ;
alors apprinds leu bien commint qu'in fait
et pour el pain ed tchien : l' app'ler el tarte ed mineur j' troufe que ch' est in vrai honneur qu' in leur fait là !
pasque si i a bien quettcose qui arprésente el nord ch' est bien ches mineurs!
ch'duc11/09/2011 10:56
bonjour léna,mes amis lyonnais,y ont fait fait gouter cha à lus patissier,et y croyettes qui avot del farine ,du coup inne à fait et ses clients,is regale avec,pour eux ch'est nouviau,..
lena17/09/2011 21:24
mais ch' est tell'mint bon !

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:acoufter
français:habiller