Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Recettes de cuisine
Sujet :pain ed' tchien
maceju15/01/2009 14:56
cha sint bon , , em'femme al a fait du pain t ' chien y cuit al a rajouté ach'pain rassis in croissant arssequit , in morcieau ed 'brioche qu'al avot fait et qui restot et ben sur du rhum , mais un tch'iot PEU , pas in pinte comme ech'duc , j'vas in faire in souper
ch'duc15/01/2009 16:08
ed pain ed quien ou ed rhum, ou les deux,mi j'ai inne escuse el boutelle ed rhum al étot trop pleine ,fallot bin l'alléger ! !
Chtitemarie17/01/2009 09:13
T'as ben d'eul chance Romeo eud minger du pain eud quien pour tin souper. Avec min rital j'sus toufis obligée eud faire du vrai minger. J'ai final'mint trouvé eul solution, i fait sin minger i mi j'minge des tartines et du café. Y a rin eud meilleur! Mais ch'est pas tous les jours.
Te minges toudis avec eut Juliette ?
maceju17/01/2009 14:50
AH BEN EVIDEMMINT ,j'peux pu min passer , ich al est parti ed'pu 9h30 avec em 2em fil , min bieau garchon et mes tiots infant a wattrelos , a mon dem' n ' ainée , mi j'prefère pas y 'aller , j'vas plutot les emm,,,, j'ai toudis peur d'avoir des problèmes même si in ch'momint j'su a peut pres bien , j'fais aucun effort comme cha , et ché justemint passe que j'su , "bien " qu'al est partie sinon am'laiche jamais tout seu , pour minger cha m'arrif ed' tins in tins ed''minger in tartine au soir , tous les diminches che sur soit avec du café soit du chocolat, sinon che du recauffé , el soir
Chtitemarie19/01/2009 08:49
Quand j'étos jone, eul diminche soir à m'majon ch'étot des pistolets et du café ou du cacao.
T'as d'eul famile à Watrellos ? Te sais ch'est l'59, in va dire qu'vous avez des mauvaisses fréquintations
maceju19/01/2009 10:33
ben ouais , mais j'su obligé , chém'fil ainée qu'yépartie la bos pour sin boulot d'infirmière al'etot aux urgences a roubaix
lilichti02/09/2009 19:20
LILICHTI
chtite marie al'mason ch'étot el samedi soir el chocolat
après les bains din el méme bassine in galvanisé
ça n'empecho pas que el dimanche soir on ne mangeo pas al' fourchette!
te sais ya pas besoin d'aller chez les ritals
les ardennais aussi faut manger al fourchette
te laisse pas faire em'file

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:min