Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Recettes de cuisine
Sujet :Lapin à l'kriek
jeangabelou5904/04/2009 12:00
faites roussir ches morcieaux ed lapin dins eune païelle, aveuc un morcieau d'burre. Déposez-les dins un plat qui va dins ch' four.

Rajoutez ches ognons finemint hachés, épicez poife et sé, pis parfeumez ed thym et d' laurier.

Rjoutez el bière Kriek pou qu' ches morc'eaux i seuch'tent bin arcouverts.

Mettez dins ch' four à 150°C pindant 45 min.

Eune fos l'viante cuite, r'tirez-la d'ech plat et garderer au caud (feuille d'aluminium).

faijez réduire el jus eune paire instants, pis loïez-le avec d'el fécule ed maïs ou aute cosse.

Rectifiez l'assaisonnemint d'el sauce, et pis, si ch'est nécessaire, rajoutez un tiot peu ed suke.

Passez el sauce au chinois, pis rajoutez-y (si vos avez querre cha des cheriches au chirop.(mi j'rajoute putôt à la fin d'el kriek qu'i aura pos l'tans ed récauffer)
annesophie04/04/2009 12:24
j'ai honte pour mes tiots lapins, mais ej va essayer ton arcette .Mais nan pas avec ceux ed min fils !!!!
jeangabelou5904/04/2009 15:35
annesophie mi ej rajoute des champignons et j'lie l'sauce aveuc un tiot peu ed crême fraiche
maceju04/04/2009 15:57
la ech'lapin t'es tin rappelle mais mi ed'pu el'18 / 03 , j'attinds pour avoir
el recette des pouchkis , ech'continue a attinte ? plutot que d'faire braire annesophie , fais y plaijir et donne me em recette S V P jean , t'es va quand même pas em'demander dem'mette a g'noux
cartouche04/04/2009 16:32
Maceju va vire page 5 du 19/11/05 par LA CLO
DANIEL DOUTRELON07/04/2009 17:59
in peu el avec des lapins au chocolat pour paques

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?