Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Recettes de cuisine
Sujet :pain tchien
lena12/08/2009 10:43
quelqu'un peut-il m' donner el recette exact du pain tchien ( gateau avec du pain dur trimpé din del ieau, des oeufs, del farine, du lait et des rogins trimpés din du ruhm) avec em mère chéto au pif merci
ch\linsos12/08/2009 21:16
Lena l'pain tchien ch'est du pudding,mi ej prind du pain rassi je l'fais trimper dins du lait et avec chés oeufs et des rogins ej met pon d'farine,inne goutte ed rhum tout cha dins un plat qui va au four,eddsus 'étale des jaunes oeufs battu et au four,mintnint y a plusieurs façons,y a des foromeux (euses) qui ,j'epère,y vont donner leur façon
Pascale13/08/2009 06:41
Pain d'chien

200 g de pain rassis ou plus
80 g de raisins secs macérés dans 10 cl de rhum
1/2 l de lait
75 g de beurre
100 g de cassonade ou de sucre
3 oeufs

Macérer les raisins dans le rhum une bonne demi heure avant
Préchauffer le four à 160°C
Faire tiédir le lait avec le beurre
Dans un grand saladier, mettre le pain émietté
Ajouter les raisins et le rhum, le lait et amalgamer le tout.
Battre les oeufs avec le sucre l'ajouter au mélange précédent et amalgamer encore.
Verser dans un moule de votre choix beurré.
Mettre au four à 160°C pendant 45 mn.
Piquer à l'aide de la pointe d'un couteau pour voir si c'est cuit. Prolonger la cuisson si necessaire.
Pascale13/08/2009 06:47
yena, t'é peux prindre la liste des ingrédients et faire à l'mote de chtidorly,ou d'otes, j'ai pris l'recette sur le net! j'in avos inne perso mais y avot pas les quintités

lechtidorly, t'as pas écrit qu'té mettos du chuc.....cha m'étonnerot qu'tin mette pons! (rires!)
maceju13/08/2009 11:27
bon bin j'espère qui n'da un morcieau pour mi ,
quand el mitant d'min lit ( j(ai querre ) al in fait , bin j'fais un souper avec , et j'em' régal , mais pour mi al met pas ed' rojins ,
Pascale13/08/2009 14:59
Dors min p'tit quinquin, min gros rojin.....

Vlà tin morciau maceju
Pascale13/08/2009 15:01
quéqu'un a mingé tin morceau! désolée.< l
j'in ai r'mis un ote!
maceju13/08/2009 15:21
merci pascale , mi j'mets kawa , pisqu'ya personne pour el faire , j'su intrain ed' mette un tiot peu d'orde d'in mes papiers , passe que j' dos arpasser ipour em n'aggravation , din 2 mos a peu pres , j'ai cha in horreur , alors j préfère commincher ach' teur , un tiot peu tous les jours , d'ichi la , ché pas la peine ed' courir
lena13/08/2009 20:53
merci Pascale j'l'ai fait ch'après-m mais avec des pommes au lieu des rojins( em homme i n' a pas querre) et du calva :un vrai régal ,iéto meilleu que chti dem mère pasque comme al metto del farine du coup chéto plus lourd ( in Bretagne in dit ché un gateau qui s' stouff quand ché lourd) et Maurice j't'ai gardé unne part
maceju14/08/2009 14:46
merci léna , té sais comme in dit par ichi quand in a querre quête cosse " y cracherot en' din pour en' d'avoir ed' plus " heureusemint ch'tin imache , comme ma dit in fos qu'elqu'un qu'j'ai connu

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:arverser
français:reverser
genre:v.
Accéder au glossaire