Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Recettes de cuisine
Sujet :pizza
myrianna15/01/2011 18:01
400grammes de farine

30 grammes de levure

300 grammes d'eau tiède

1 pincée de sel

1 cuillère à soupe d'huile d'olive

Diluer la levure dans un verre d'eau tiéde
verser la farine dans un saladier et faire un puits dedans , ajouter la pincée de sel , verser le verre d'eau tiéde avec la levure délayée , mélanger en ajoutant de temps en temps l'eau tiéde du bol , quand tout est bien mélangé , ajouter la cuillére de soupe d'huile et travailler bien la pate.
Recouvrez avec un torchon et laissez reposer 1h
Aprés vous étalez et y mettez pas d'zeur un peu de sauce tomate et d'eul mozzarella

Après vous infournez tout cha dins un four bien caud ou bien alors vous faites comme mi ------ vous foutez tout cha al poubelle et vous allez al pizzéria du coin....
josy15/01/2011 19:13
ah bin elle st bien chelle là!!! elle nous donne eun recette pour mette à l'poubelle.....
té vas dire que j'sus eun emmerdeusse mais....commint té fais pour avoir 300g d'ieau tiède? ichi in France in mesure in centilitres.....
myrianna15/01/2011 19:57
1 litre = 1kg

et pis j'ai un récipient in plastique qui est gradué si cha existe pas à Auchel cha m'étonne pon ....! Té pédales pour avoir internet?
josy15/01/2011 22:51
donc 300G d'ieau = 30cl...ché cha?
si si...in a des récipients gradués mais ché écrit 1/4 litre,1/2litre etc...
cha dit pas combien font 300g d'ieau....et pis avec ti ché pas la peine ed printe eun tasse à café comme référinche à Turin et à Auchel el taille ed chés tasses elle varie du simpe au doupe(eun cafetière italienne = eun bouilleusse nordiste,ché cha?)hihihihi
myrianna16/01/2011 20:06
avec eul l'ieau t'arriffes pas à t'artreuver ti ,mais quand ché du rhum cha va hein! T'as pas d'problémes la ed savoir si ché 300 grammes ou 30cl..

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
cette histoire ?
Les tampax
Le petit Cafougnette discute avec un copain dans la cour de l'école. - T'as d'mindé quoi, ti, à ch'Père Noël ? - Mi, j'ai d'mindé un train électriq...............
Accéder à l'histoire