Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Café littéraire
Sujet :El bonheur i est dins ches courtis
jeangabelou5905/04/2009 16:44
L'amour i est universel, mais ches frinçais miux qu'z'autes peut- éte, sav'tent qu'i s'tient dins ches courtis. Ches bielles et fleurs y sont ed plein solel, ches fruits mûris'tent dins l'ombe ed ches feulles. Tous ches voyettes, ales nos mene'tent jusqu'à ches tonnelles dù qu'ches baisses ont l'sintimint d'ches frimboisses épautrées. Ch'est vrai, chele nature ale est faite pou l'main ed l'homme et pou es bouque.

Cheule bielle réflexion su ches courtis, ale aurot pu éte ed mi si min père i s'étot nommé Charles Peguy
maceju05/04/2009 17:10
t'es t'ameliore ed'jour in jour jean
chtitemarie06/04/2009 08:40
té t'améliores ...
A min tour de t'corriger. In est à égalité et mi j'donne pas eud correction et surtout pas des Ave Maria. J'la respecte la Madone, mi.
Te verros eum tiête réjouie.
maceju06/04/2009 16:39
ed'pu ed'taleur ech'cache apres , donc comme j'ai dit d'su l'aute pache

T' ES , TU ES , verpe être al 2eme personne du singulier ché pas cha ?
chtitemarie06/04/2009 20:05
J'arrife trop tard, te vas mal dormir. Chacun sin tour. L'aute jour te m'as fait v'nir maguette.

J'écris tin texte in français mais peut-ête que j'traduis mal.

Tu t'améliores de jour en jour, Jean.
Té t'améliores ...

In fait te voulos dire, te viens eud miux in miux chaque jour ?

Réponse demain après t'nuit avec ches lapins
annesophie06/04/2009 20:43
ouai mi eche pincheros vers tin écriture Chtitemarie et ej pinse que ta traduction ale est bonne du moins ches ce qu'e j ai compris aussi
chtitemarie09/04/2009 06:42
maceju, n'dit pus rin!
maceju09/04/2009 10:56
ben j'in sais rien , esplique me , ché pas bon s'que j'ai dit , t ' es , verpe être ché pas cha ESPLIQUE ME MERCI
maceju09/04/2009 16:17
j'vas faire comme cath
marieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
t'es m'intinds j'veux m'educaillonner , alors reponds me , ech'comminche a ruer din mes brancards
maceju10/04/2009 14:27
J'ARFAIS COMME CATH , marieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeI
in réponse
coucou marie
maceju10/04/2009 18:12
ej ' re re re fais comme cath MARIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, reponds am ' question
chtitemarie10/04/2009 20:34
Ben zut alors, j'ai rin intindu, j'étos pourtant à côté. A m'mote que ches murs i sont fort épais.
maceju11/04/2009 10:03
in appelle cha el surdité du chaudronnier , mais in dit qu'ya pas plus sourd qu'ej'ti qui veut pas intinte , et j'pinses aussi qu' ya pas plus muet quej ' ti qui veut pas parler , j'attinds toudis in réponse ,,,,
mistinguett'11/04/2009 10:30
Min paufe Maceju ! J' vas pas t' laisser sins réponse comme cha ! Té vas finir par faire tourner tin sang. J' rigole hein !

T'as raison quand té dis t'es pour tu es, seul'mint quand té veux dire tu, là cha d'vient té.

J' simplifie, t'es in chti = tu es in français, pis té in chti = tu in français.

Ch'est mieux comme cha...?
maceju11/04/2009 10:52
merci miss va cor em ' falloir in paire d'année avant ed'bien ecrire , ché vrai qu'ché pas facile , j'ai d'ja ben du maux avec ech'français ed'plus in plus d'ailleurs , mais enfin , T ' ES fras avec pas vrai, ché cha j'ai ti tout compris ?
mistinguett'11/04/2009 12:19
Té veux m' faire inrager Maceju...?

J'arcomminche.

Tu, cha d'vient té eximpe, té minches, sauf exception pour tu es. Pour pas s'im...bêter à dire, té es, in avale ch' é, comme cha ch' té i d'vient t' et cha fait t'es. Ch'est l' seule fos d'ù qu' té peux l'écrire comme cha.

J' vas arrêter là, sinon, j' vas finir par pus rien comprinte...!

maceju11/04/2009 14:15
ben TU vos miss , fos qu' j'arliche cha tout duchemint in m'concentrant bien sinon j'y arrivrais pas , ché pas ti qui s'esplique mal ché mi qui comprinds pas, j'vas apprinte cha tout l'apres midi , j'viens d'essayer d'arlire , cha va pas , apres em n'intrainemint , j'te previendrais merci pour et patience , j'su in ane
annesophie11/04/2009 14:31
Merci Mistinguett' pour vot' esplicachion (explication ej su pas sur ed l'orthographe ) Maceju si té do cor apprinte imagine mi combin d'années ej va ete obligée ed passer avint min brevet. Bon entrainemint forche pas ed trop
maceju11/04/2009 14:49
t'as ptête raison annesophie , mais TU sais , ché vraimint pas facile a immagasiner , mais ché rien si cha vas pas , j'continurai comme avant ,
t'inquiètes pas mi j' tél donne tin brevet et même el superieur , ya pourtant des efforts des deux cotés
cartouche11/04/2009 15:04
pour faire simpe :
té = tu
t'es = tu es
mistinguett'11/04/2009 15:55
Maceju, té pas un ane !!

Ches anes, ch'est ceux qui veul'tent pas avincher, ch'est pas tin cas !!

Annesophie, i y a pas d' vous su ch' site, i y a qu' des té. Ches vous, ichi in les avale aussi !!
maceju11/04/2009 16:05
ben té sais miss cha comminche a rintrer tout duchemint , ech'peut dire que malgré em' n'ache qu'yé pas cor canonique , j'demandes qu'in cosse ché ed'continuer a apprinte , ya bien des fos qu'jém posse des questions d'su tel ou tel mot , ou d'su tel verpe conjugué , ya bien des rèques ed'grammaires qu' jém ' rappelle mais souvint cha m'echappe , et bien souvint j'posse el question a mes infants et y m'espliquent , in tout cas merci
maceju11/04/2009 16:40
j'viens cor d'avoir in preuf , qu'cha tourne pu tout a fait rond par momints
j'faijos des mots croisés , el definition chetot " comptes faits "
em ' reponse , totalS , ej'min su rindu compte qu'apres , ché pas el première fos qu'cha m'arrif , mais la ché din el ' sujet dech'te pache
mistinguett'11/04/2009 17:06
Té sais, l' fatigue, ches soucis, cha aide pas pour l' mémoire, pour l' concintration.

Té t'in es rindu compte, pis t'as corrigé, ch'est l' principal. Faut toudis vire ch' côté positif. Après cha ira mieux.

C' qu'i est bien, ch'est qu' té continues toudis à vouloir apprinte. Continue !
cartouche11/04/2009 17:18
Maceju ti qui fait des mots écrasés va vire dins histoires drôles j'n'ai mis eune pour ti
chtitemarie12/04/2009 08:56
merchi à tous ches gins qui sont v'nus à min s'cour. A m'mote que maceju i faijot esprès eud nin comrpinte.
maceju12/04/2009 09:41
nan marie la j'su obligé de donner tort , j'peux même t'affirmer que même ach'teur avan d'ecrire Té ou T ' ES , ech'reflechis , cha deviendra suremint automatique qu' a l'usage , in bonne fête des eufs a tertous
annesophie12/04/2009 19:58
Bin arcu Mistinguett' ej ravale min vous et pis ej t'offre eune goutte ed jus

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:gorré
français:verrat