Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Café littéraire
Sujet :pas min rayon
maceju11/11/2009 14:49
hier j'ai appris qu'not GRAND cinéaste ( davi boum ) yavot archu ed' sarko , el légion d'honneur ( ou quête cosse comme cha )
j'pinses qu'al arot été mieux plachée d'su l'poitrine ed' sin maîte , léon ( bertrand cocq ) et touté es n'equipe
cha ché l'avis din simple ch'timi , qui n'y connot rien in cinéma , mais quêques connaissances in patois , bin sur j'parles pas d'ortographe , ????????????????
ch'duc12/11/2009 08:26
cha serot mérité, pour léon et pis s' troupe , car eux ch'est pas du frofil ,y font ed lhumanitaire avec ches sous gagné , meci pour tout cha que té fait léon !!
annesophie12/11/2009 09:31
ouai Bravo Léon té mets del joie dins nou yux et nou coeur
cartouche12/11/2009 16:54
y a bin des soldats qui l'arotent méritée mais eusses i font pas d'cinéma alors !!!!
pistouille12/11/2009 17:27
Sur que la légion d'honneur actuellement est donnée à n'importe qui cela n'a plus aucune valeur et c'est vrai maceju si elle avait encore une certaine valeur Léon la mérite pour votre patois
lena12/11/2009 21:12
pour mi j' pinse que légion d'honneur al dos arvénir à des gins qui ont fait un acte ed bravoure ou quette cause qui serve à l'humanité . bien que j' ai querre Dany Boon , j' trouve qu' astheure in l' donne à n'importe qui et pour n'importe quoi
lilichti13/11/2009 12:13
j'sus ed' ton avis léna!
bien qu'cha soye braf ed leu in avouére
bouché un coin à tous ché pachtis !
mais y aro du ar fuser pour l'exempe;
cha cha aurait été del bravoure !!!!!
lilichti13/11/2009 14:34
y'a qu'les imbéchiles qui n'canchetent pon d'avis:
quand j(y ar pinse y zi donnetent eune récompinse
à cause qui y'a réhauché el prechtiche del france ,
qui en'n'avo bien bsoin! bb ch'éto pachez mi l'exprechion
avec chin tcult ; note dany avec note nord ;
alors l'avo bin mérité ! enfin ej'cro
lena13/11/2009 20:00
comme in l' donne à n'importe qui , j' trouve que cha n' veut pus rien dire avoir el légion d' honneur
batisse21/11/2009 10:40
Ch'est nin Sarko, ch'est l'ministre de l'culture, Christine Albanel

Ch'est nin l'légion d'honneur, ch'est l'ordre des arts et lettres

Cha serot étonnint que Léon soche le maître de Dany Boon. Si ch'étot le cas, Dany i causerot mieux le patos.

Cha date du 27 juin 2008.

Si qu'i avot incore les messaches de l'époque de l'sortie du film dins le forum, in trouverot peut-être des critiqueux d'à ch't'heure qui mettottent Dany chu un piédestal à l'époque.

Bonne journée. Je rintre dins m'cotchille.
maceju21/11/2009 15:04
maceju 11/11/2009 14:49
hier j'ai appris qu'not GRAND cinéaste ( davi boum ) yavot archu ed' sarko , el légion d'honneur ( ou quête cosse comme cha )
j'pinses qu'al arot été mieux plachée d'su l'poitrine ed' sin maîte , léon ( bertrand cocq ) et touté es n'equipe
cha ché l'avis din simple ch'timi , qui n'y connot rien in cinéma , mais quêques connaissances in patois , bin sur j'parles pas d'ortographe ,
j'argrette CHEF , mi j'su bigleu , mais j'ai bin vu qu'ché sarko qu'y a armis , ch' te médal
2) j'ai bin précisé , el légion d'honneur , " ou quête cosse comme cha, "
3)duc qué j'su d'accord , avec ti , ché que vraimint boum y sait pas parler patois , et donc d'in ch' cas la léon ché un maîte ,
4) pour les CRITIQUEUX ed' l'époque j'te frais armarquer "' ya in faute CHEF , j'm'escusse ", qu'té trouvevras pas les miennes , ou plutot si , mais din
l' sens contraire , ouais rinte din ed coquille , surtout si té viens , ichi pour critiquer
j'espère qu ' j'ai pas fais trop ed' faute , cha fait a peu pres 15 jours qu'ech' su pas v'nu ichi ( ,raison d'santé ) j'argrette vraimint pas
jeangabelou5921/11/2009 18:13
Le comédien et plus célèbre "Ch'ti" de France Dany Boon a été fait mardi chevalier de la Légion d'honneur par Nicolas Sarkozy qui a loué sa capacité à "mettre en images les valeurs du Nord, la chaleur humaine, l'ouverture aux autres, la simplicité". Le Point.fr

Sin vouloir arcommincher inne polémique ej su bin obligé ed donner raison à Maceju, ch'est dommache qu'in n'peut nin mette el photo su ch'forum.
Mi ej l'ai querre Dany, mais sin film ch'est un divertiss'mint qui m'a bin fait rire et pos inne vitrine d'ech Nord, incore moins inne école ed patois.
In argret, ed pis l'sortie d'ech film, ches tiots cafés is ont augmintés du coté ed "Beurgue", et as'teur....is n'baiss'ront pus.
jeangabelou5921/11/2009 18:15
France info
C’est l’homme qui a signé le plus gros succès cinématographique de tous les temps en France, et l’une des personnalités préférées des Français : Dany Boon est aussi, depuis ce soir, chevalier de la Légion d’honneur. Il a reçu sa décoration des mains de Nicolas Sarkozy.

Le chef de l’Etat a félicité le réalisateur de Bienvenue chez les Chtis : "ce n’est pas un succès, c’est un truc inouï, une aventure extraordinaire", a-t-il estimé, avant de le remercier pour sa "contribution au bonheur national brut".

Réponse de Dany Boon : "je serai candidat en 2012... contre Nicolas Sarkozy". Avant d’ajouter plus sérieusement : "j’espère être digne de cette belle récompense et continuer à rester humble et simple comme les gens du Nord".
gaillette22/11/2009 13:49
ché la qu'in vo el niveau culturel ed la france el me"dale ed l'orde des arts et des lettres ché faire affront a tous ché vrais écrivains ( cocteau, Roussin, etc) y a rin ed comparabe asteur ché el rindemin qui compte in fait in film, qui fait autant d'intrée cha y est in est ine star et in a ine decoration. quand in vo a qui in donne ine decoration ché souvin par copinache bigard doc gineco etc....Dany boon ché normal qui soit incinsé par ché chtis mais ché po innochin cha rapporte et faut pas vous faire des idées ché c'qui cache, bien placée pou l'savoir.

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:médalle
français:médaille
genre:n.f.
Accéder au glossaire