| Discussions de comptoir |
|
|
|
| annesophie | 23/05/2012 07:15 |
|
| Bonjour mes gins vin nan qu'cha m'fait plaisir d'vir que l'bistrot i arvit un tiot peu .J'in ai min coeur serré et pis eune tiote larme dins mes yux . J'vous imbrasse tertous . Ichi nan pus in n'saurot pas dire qu'in est au mos d'mai . Eune grosse baisse, amitieuss'mint mes camarates à pus et prenez soin d'vous autes! |
|
|
Annesooooooo que plaigir!!
Té vas bien??
Bonjour tertouss
ch'matin , y'a du solel mais i fait frais quand meme.
comme anneso al étot occupée à essuyer s'larme , chè mi qu'ia fait du café bien caud pour ch'ti qui passra
Ej m'in va vite em dèpécher , j'ai core einne rutt journée qui m'attind
Einne grosse bess
|
|
| annesophie | 23/05/2012 10:19 |
|
| Man mère ch'est vrai j'ai oblié l'goutte ed jus, j'étos trop émue ouai .N'queur pas d'trop té vas faire monter t'tinsion Myrianna cholaille .Bon in tout cas j'intique eune jatte |
|
| annesophie | 24/05/2012 10:46 |
|
| Bonjour tertous ,bon comme i a cor du café d'hier j 'l' ai mis dins l'thermos. Bon jeudi mes gins à pus. Au fait, ichi l'solel i est là in dirot qui va cauffer quand minme un tiot peu |
|
|
bonjour anneso et tertouss qui passent sans rintrer.. ,
Bin alors anneso , ché l'criss mais quand meme , du café ed hier bin bin bin que jus!!
ichi y'a du solel , ej m'arposse un tiot peu aujourd'hui , cha fait du bien.
J'ai mesuré m'tension cha va , ej peux core courir si j'ai invie.
Bon à taleur , ej vas m'préparer quetcosse à minger
|
|
| annesophie | 24/05/2012 18:36 |
|
| Myrianna n'queur pas d'trop quand minme apres té vas avoir des mollets comme ch'est coureux à vélo cholaille .Bon j'fais foque un tiot café frais pour nous autes. Eune grosse baisse mes gins |
|
|
ej vas avoir des mollets d'coq
Fais pas trop d'café ou bien garde le pour d'main vu qu'cha s'bouscule point ichi.. ( y'avot du montt dinch'train , y'avot du montt din ch'train) bin nan !
|
|