Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :un tiot coucou
annesophie23/05/2012 07:15
Bonjour mes gins vin nan qu'cha m'fait plaisir d'vir que l'bistrot i arvit un tiot peu .J'in ai min coeur serré et pis eune tiote larme dins mes yux . J'vous imbrasse tertous . Ichi nan pus in n'saurot pas dire qu'in est au mos d'mai . Eune grosse baisse, amitieuss'mint mes camarates à pus et prenez soin d'vous autes!
myrianna23/05/2012 09:32
Annesooooooo que plaigir!!

Té vas bien??
Bonjour tertouss
ch'matin , y'a du solel mais i fait frais quand meme.
comme anneso al étot occupée à essuyer s'larme , chè mi qu'ia fait du café bien caud pour ch'ti qui passra
Ej m'in va vite em dèpécher , j'ai core einne rutt journée qui m'attind
Einne grosse bess
annesophie23/05/2012 10:19
Man mère ch'est vrai j'ai oblié l'goutte ed jus, j'étos trop émue ouai .N'queur pas d'trop té vas faire monter t'tinsion Myrianna cholaille .Bon in tout cas j'intique eune jatte
annesophie24/05/2012 10:46
Bonjour tertous ,bon comme i a cor du café d'hier j 'l' ai mis dins l'thermos. Bon jeudi mes gins à pus. Au fait, ichi l'solel i est là in dirot qui va cauffer quand minme un tiot peu
myrianna24/05/2012 10:58
bonjour anneso et tertouss qui passent sans rintrer.. ,
Bin alors anneso , ché l'criss mais quand meme , du café ed hier bin bin bin que jus!!

ichi y'a du solel , ej m'arposse un tiot peu aujourd'hui , cha fait du bien.
J'ai mesuré m'tension cha va , ej peux core courir si j'ai invie.

Bon à taleur , ej vas m'préparer quetcosse à minger
annesophie24/05/2012 18:36
Myrianna n'queur pas d'trop quand minme apres té vas avoir des mollets comme ch'est coureux à vélo cholaille .Bon j'fais foque un tiot café frais pour nous autes. Eune grosse baisse mes gins
myrianna24/05/2012 18:51
ej vas avoir des mollets d'coq

Fais pas trop d'café ou bien garde le pour d'main vu qu'cha s'bouscule point ichi.. ( y'avot du montt dinch'train , y'avot du montt din ch'train) bin nan !

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:mécante
français:méchante
genre:adj.
Accéder au glossaire