| Discussions de comptoir |
|
|
|
|
Bonjour,
Bin ouais y'é d'bonne heure mais j'arriff pus à dormire.
Ej sus in train d'raviser ché rosses qu'j'ai eu Mercredi passé , al sont pas core fanées alors j 'les mets sull tapp pour Lena .... Joyeux Anniversaire Lena !!!
Bon ej vas préparer ch'tiot dej , oeufs à la coque , jus d'oranche, café italiano .
Einne grosse besse à tertouss
|
|
| annesophie | 28/05/2012 08:49 |
|
Bonjour tertous .Man mère j'ai loupé l'anniversaire ed Lena !!! Bon ichi hier in a eu d'l'arnu pufffff. Dins l''apres midi in avot mis l'piscine pis apres in d'vot faire un barbecue bin avec c'qui a quéhue in aurot eu du mau du cop in a mingé eune pettierre au four ...In pus pour arringer tout cha à midi j'étos quéhue in panne ed gaz tout cha un jour férié bin que brin là in va d'aller vir si l'tiot magasin du villache à coté i est ouvert in verra obin bin in s'débrouill'ra pour minger jusqu'à d'main soir ,min coq i va ouvrer d'main donc au soir i ramèn'ra eune bombone. Bon allé j'arrete mes cacoules et pis j'vous fais eune baisse mes gins
|
|
|
Bonjour anneso et pis tertouss
Bin que brin anneso, Tè vas minger quoi aujourd'hui??? einne salatt ed tomates et einne boite ed thon cha va aller ??
Ichi y'a un bieau solel ,i comminche à faire caud tant miu!
Bon ej fais du café , bin ouais j'ai l'gaz ed ville mi anneso hihihi
Bonne semaine
einne grosse besse |
|
|
Bonjour mes gins
bin bin bin j'ai du m'sauver in vitesse de m'baraque , y'a eu un tremblement d'terre , j'ai vu mes lustres danser l'java , j'ètos core in quémiche ed nuit .. ej m'as sauvé comme cha !
Ej vas sortir un peu , j'ai core peur .
bonne journée mes gins
a taleur |
|
| annesophie | 29/05/2012 10:05 |
|
| Bonjour tertous .Ichi l'solel i brile et j'ai infin du gaz Myrianna tiens nous au courant hein! Vraimint l'terre alle est artournée comme ches gins pufff .Eune grosse baisse. |
|
|
| y'a déjà 8 morts et core des gins dins les décombres |
|
| annesophie | 29/05/2012 13:27 |
|
| Ouai j'viens d'apprindre cha à l'télé fais gaffe à ti |
|
|
bonsoir Myrianna et Annesophie
j' t' armercie Myrianna (ar'tard )vu l' heure t' étos el première am le souhaiter !commint que t' as su que ch' étot diminche ?
ti j' sais que t' es gémeau mais je n' sais pas el jour (alors préviens me que j' te prépare un bon tiot déj.)
ch' week-ind j' ai pas vu el temps passer intre em n' annif mes tiots qui sont v'nus dormir et pis minger avec leus pinrints et lundi ches tiots i faisottent el "tiot tour de France":ch' est in rassemblemint ed tiots (1500) qui font du vélo tout el matinée
alors cha tranne toudis du qu' t' es ?ch' est terripe s' qui s' passe in Italie in ch' momint !
donnes nous des nouvelles !
merci aussi à Annesophie minme si ch' est artard cha fait toudis plaisir
bonne nuit à tertous
|
|
|
bonjour lena
Ej savos l'jour de t'n'anniversaire pasceque té l'avos dit un jour et comme j'ai einne mémoire d'éléphant ( cros me ché pas toudis commott) et bin ej m'in rapplos , el mien y'é déjà passé chétot l'23 Mai..
Cha tranne, cha tranne, ej dors toute habillée au cas où... |
|
| annesophie | 30/05/2012 14:30 |
|
| Bonjour tertous eune mémoire d'éléphant que chance cha m'inrring'rot bin des cops...! Bon in tout cas courache Myrianna n'prinds pas d'risque hein Eune grosse baisse à tout lm'onte |
|
|
bon bin bon anniversaire Myrianna avec du r'tard , j' espère que té l' as arrosé avec s' qui t' arrives ast'heure (faut profiter tant qu'in peut )
des grosses baisses et in aurot pus presque souffler d'ssus ches bougies in minme temps( à 2 in a plus ed souffe!) |
|
|
bin merci lena,
in gros gatieau avec tout plein d'bougies pour nous 2 , anneso al dit déjà qui fait caud , y'aurot core fait plus caud |
|