Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :i fait caud
annesophie31/05/2012 11:20
Bonjour mes gins ichi cha i est in i est l'été i est là . Bon j'espère avoir des nouvelles ed Myrianna aujourd'hui que misère ches trimblemint d'tierre ... Eune baisse amitieusse à tertous bon jeudi
myrianna31/05/2012 11:44
Bonjour anneso et tertouss

Ej sus là , cha va, ché m'maison al mer qui a subi des dégats, min voisin (d'mer) qui est de Milan a été voir ess villa a cotè de l'mienne , i m'a téléphoné qu'ia des crevasses dinch'mur, i m'a dit faut venir , y'é pas bien li, em baraque al est justemint à quelques km (50) ed l'épicentre de ch'tremblement d'terre , cha peut s'écrouler , m'in fous mi, em vie avant tout, ché quand meme malheureux pasque ej l'avos à peine mis in vintt au mos d'Mars..

ej fesos un peu ed nettoyache , ej sus arqueue su einne photo d'Mike Brant , y'avot écrit sul photo "serre les poings et bats toi"ej l'ai pris comme un signe positif..
Bonne journée

Ché toute l'Italie qui tronne , ch'matin cha été einne forte secousse dins l'Sud
annesophie31/05/2012 15:53
Myrianna j'sus fin bénache d'avoir d'tes nouvelles .Ouai ch'est malheureux pour t'maison à l'mer mais l'principal ch'est qu'vous allez bin vous autes. Eune grosse baisse amitieusse et pis si té cantes Mike Brant pinse à mi j'lai quer comme canteu
myrianna31/05/2012 16:50
Bin mi aussi ej l'ai ker , l'sonnerie ed min portapp ché li qui cante " et et toi que fais tu sans moi , et et toi parle moi de toi" ché gins i s'artournent quand cha sonne et pis j'ai s'photo d'ssus qui clignote.
Vindiousse qu'iétot bieau !!

Einne grosse baisse amiteusse à ti aussi

lena31/05/2012 17:22
bonjour vous autes 2
j' sus continte d' avoir mi aussi ed tes nouvelles Myrianna
ch' est vrai un'n maison ch' est que des cailloux el principal ch' est qu' ti et pis ett n' homme vous n' ayez rien
MIKE BRANT ch' est un malheur qu' i étot bieau et qui cantot bien !
i n' a fait rêvé pus d' un'n
dès que j' l' acoute j' in ai des frichons !
in Bretane aussi i fait bieau et cha fait du bien ( pourvu que cha dure )
grosses baisses à tertous

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:éternumint
français:éternument
genre:n.m.