Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :in a perdu
ami 596227/03/2013 07:07
ami 596227/03/2013 07:09
pon ed gramin mais pour gagner faudrot pététe méte des buts ,bin in attadint ej bos unne jatte ed jus y n'a assez pour tertous qui s'arrèteront ichi ,bonne journée a tertous
cartouche27/03/2013 07:40
bonjour mes gins , merci pour ch'café , core eune bielle journée qui s'annonche, déjà un tchiot rayon d'solel...
min lilas i est in boutons cha sint l'printemps
ami 596227/03/2013 09:01
bonjour Cartouche ichi aussi du soleil cha fait plaijit ,un biau ciel bleu ,
ami 596227/03/2013 20:54
bin y a pon gramind ed monte si vous voullez pon armette l'site in route ,ch'est que vous n'avez pas l'âme chti ou bin vous avez pon ravisé s'qui ont fait chés anciens d'ichi ,ch'est dommache ch'est note patrimoine qui s'in va et ej vos qui n'a pon gramint qui veulent l'arlancer ,y viennent raviser pi sin vont ,j'arviendrai ,ej vas faire quo que j'peux ,dins mes veines y du sang de chti ,d'mineur et du textiles ed Lille Roubaix Tourcoing ,
chémi30/03/2013 17:59
bonjour té sais ami5962 y faudro eine demi douzaine ed gins comme ti pour armettre in route ech site ech su un ancien du temps ed pépé pébé pistouille tiote belotte batisse ech vo que li y passe ed timp in timp je l'salut ech viens ed timp in timp aussi mais cha donne pas invie ed babéler faudro rameuter tous ché anciens comme té dit mais cha s'ra dur in rigolo bien y fut un temps. aujourd'hui din l'var y a biau soleil et ciel bleu depuis midi

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:trinque
français:tranche
genre:n.f.
Accéder au glossaire