Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :attintion a chés pichons d'avril
ami 596201/04/2013 07:55
bin ch'est mi j'avos pon timps ed vénir ,bin ch'café y est fait ,alors Flobard t'as raméné des hénons de l'baie ou bin ta fais peur a chés phoques ,ichi j'ai comminché min gardin ,tout duchemin,tout duchemin bin y avot pon d'eu ene dins
flobart01/04/2013 16:45
salut ami5962 , ah nan j'ai pon été a z'hénons , mi j'attind qu'chés courts jours i seuch'te fini, a ch'boin timps comme i dise'té din la somme , en juin pi j'in proufite étou pour aller a pass'pierres (salicornes) , et surtout tant qu'in peut cor nin ramasser, un bio jours cha s'ra fini aussi ; allé adé min camarate
ami 596201/04/2013 20:23
bin mi qui croyot arsevoir un colis d'hénons et d'pass'pierre ech su ed l'arvoyure de t'faute bin edmain té ed corvée ed jus
flobart01/04/2013 21:10
même avec el meilleur volonté du monde, ej'croais qu'té s'ro saqué avint m'plure, ej'croais qu'tu dejoukes vers 7 h 30 !! ch'te felicite ; mais ché mi des heures ed' chrétiens !! lol
un jours pététe!!!.....adon; d'ichi ch'timps là; les glaines al' z'auront des dints , ed'ma part t'ara plutôt eun' caudiere d'hénons avint !! lol

allé a l'arvoyure ; bonne soirée

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:arvinger
français:venger
genre:v.