Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :l'pleufe est arvénue
ami 596202/04/2013 07:13
bonjour mes gins ch'café y fait ,y des couques avec ,y arpleute quo que té veux faire dins t'in gardin a part l'élevache d'escargots ah y sont contint ,y tortilent ed plaijit ,
lena02/04/2013 09:59
bonjour ami5962 et pis tous cheux qui viendont après merci pour el café mi j' rajoute un tiot carré ed chocolat
alors pas d' crise ed foie!
j' sus pas v'nue ed pus pusieurs jours pasque j' avos mes tiots -infants ( du coup j' n' avos pas el temps )
ichi i fait frais mais au moins in a du solel et cha fait du bien , ch' matin j' ai été arméner min garchon à Brest
à midi ch' est spagghettis bolognaise ( j' récupère 3 ed mes tiots-infants à l' école ( leur mère va à l' hôpital pour un'n tiote intervention )
alors j' vas pas core m' innuyer aujourd'hui!
bonne journée à tertous
flobart02/04/2013 12:06
bonjour mes gins ; ichi sul cote d'uzur, nuageux , mais inn' fait pon froéd, adon; a quéques degres pres ché chtimps qui fait a berck l'été!! bahhh; am'mote qu'apres ch'timps là inn'ara d'laute !!

bonn'app a tertous , ad'taleure
cartouche02/04/2013 13:35
bonjour mes gins j'rinte du boulot, j'fais eune goutte d'café si cha vous dit
ami 596202/04/2013 15:18
bin mi ej va boire unne gote ed jus ,merci Cartouche j'arviens de l'sieste ,si cha continue au lieu ed faire min gardin ej vas cacher a escargots
annesophie02/04/2013 15:22
Bonjour tertous ichi aussi i pleut bin ouai au matin avec em 'file in a planté ches prim'veres te pis ches pinssées mais i s'a armis à dracher in fin d'matinée bouuuhhh J'sus heureusse fin bénache in foufèle min cat j'va l'arquer ed chez l'vétérinaire au soir l'uree alle est arquéhue Bin sur inda qui m'ont dit purée cha va t'couter des sous mais mes animaux bin j'sus peut ête bête mais is font partis de l'famile et là in est heureux du dénoumint d'l'histoire minme si j'ai l'rache parce que min véto i n'exclut pas un impoison'mint Cartouche pour fêter cha j'intique eune jatte et je n'm'occupe pas de ch'ti qui passe
flobart02/04/2013 19:20
annesophie j'espere equ'tin cat i' va nin recaper !! mi j'ai pon d'cat , mais avec em'feme tout va bin !qué raport ch'cat pi m'feme vos allez m'dire ! bin ichi am'mason ech'cat n'est pon din l'horloche !! lol ; ouais j'sais ché drole comme un baudet din eun'gayole !!
peuk'minquer mes gins faut bin rire un molet , y'a pu qu'sa d' boin !!
allé adé mes gins

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:ingrais
français:engrais
genre:n.m.