Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :té t'a fait farcé s'matin ??
flobart03/04/2013 10:27
bin alors ami5962 t'a pu d'café at'mason , t'es parti l'queur din ché grand magasin ?? lol;
bon bin l'caf'tiere al'est su ch'fu , viendez vous rapurer un molé , et prinde eun'caude , vos s'rez miu là qu'al cour pour dviser un tiot peu !!

allé adé
ami 596203/04/2013 12:02
bonjour Flobart ,j'ai pon eu timps ,ch'matin m'a fallu immener chés tiots a l'école ,pi daller porter ch'pain a voisine ,faire un tour a ch' marqué ,pi là j'arviens ed min gardin pour in fos que l'solel y brile j'in profite
lena03/04/2013 14:33
bonjour vous autes 2
j' ai arfait du café avec un bout ed cake aux pommes que j' ai fait hier
cha fait du bien du solel dommache qui a du vint ed sot
bonne après-midi à tertous
flobart03/04/2013 14:36
asseuré qu'oui min camarate qui faut nin proufiter quand azor il est là a blaquer un molé pour recaufer nos viux oches.
pi au moins a fouir et a sarcler din sin gardin on sait s'qu'on a dins'n'assiette , ché estrordinaire nous vla bétot au miyu de ch'moés d'avril et on maque cor des legueumes d'hiver, pi a m'zure ché pon donné, ché quer ; et dire qu'in pourroait s'pourlequer avec eun' coupe ed'tomates ; habile ech'boin temps
flobart03/04/2013 14:45
salut lena , allé eun'goutte ed'jus ché pon d'refus , et un bout d'gatiau fait mason cor , cha n's'arfuse pon , ché vrai qu'en bretagne y'a cor gramin d'vint par là; et pi d'main vers st malo i ranonce'te cor des neiches , ohhh pas d'quoi ouvrir eun'piste noér , mais quind même !! os somme mi avril mes gins !!!!!!!! bonn apres midi ,

marche ;;; avint d'partir j'arprind un bout d'gatiau . merci lena
cartouche03/04/2013 15:07
bonjour mes gins, mi ch'matin j'étos au boulot,j'intique eune jatte d'café avec un morciau d'tin gatiau Léna, ichi i fait biau aussi ch't'apres midi, in a un biau solel cha fait plaisi
ami 596203/04/2013 15:26
merci pour ch'café et pi ch'gatiau cha fait unne pause ,ej su in maillot dins min gardin un plaijit ,mais cha va pon durer edmain de l'pleufe
annesophie03/04/2013 15:41
Bonjour vous autes je m'serts un bon tiot gatieau pis eune jatte ed café J'sus continte (fin bénache) m'cat i est rintré ches résultats sont arvenus dins l'norme . Bin sur alle a un trait'mint intibiotique pindant 10 jours ch'est cholaille pour li donner minme écrasé in tiots morcieaux alle sint l'médicamint d'lang Ichi l'solel i brile mais i parait que d'main ch'est incore l'pleufe qui arvient aussi
ami 596203/04/2013 19:28
ouais ichi aussi de l'pleufe pindand tros jours au moins ,mais j'ai avinché dins min gardin
flobart03/04/2013 20:00
bin oui ami5962 ;quo qu'té veux ché comme cha ; quind ki fait du solé té fin bénache din tin gardin , et qand qui'a eun' bonne drache ché du boin temps pou tes calimuchons !!

ti pon vrai ???? lol; allé adé ,et bonne soirée a tertous

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:eh bé
français:eh bien
Accéder au glossaire