Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :bin ech su pon farcé aujord'hui
ami 596204/04/2013 07:32
bonjour mes gins cha dort dur bin faut dire ch'est lSt.Isidore ,cha s'comprind ,bin j'ai fait l'jus pour tertous qui allotent passer et s'arrêter ,ej va daller conduire mes jonnes d'ours apprintent a compter pi a lire ,comme cha pus tard y comprindront quo que ch'est des factures
annesophie04/04/2013 10:20
Bonjour ichi l'ciel i est gris bin carqué J sus l'vée d'puis 5heures ed mi mais min manicraque i a du mau a tourner . Ouai ch'est rute in c'momint l'printemps i a aussi l'artour des paiements bouuuh Mais bon in va pas s'mlainte hein in a un tot au d'sus nous tietes et pis de l'ieau caute, pour laver ches fesses cholaille
flobart04/04/2013 10:24
bonjour mes gins; t'a raison ami5962, chés jones nazus , vaut miu qui seuch'té fort en carcule , pour pon éte ed'l'arvue ,s'faire arnaquer, pour cause ; faut certainemint pon compter su nos minisse des finances pour avoér un molé d'ayude (aide)

allé adé,
cartouche04/04/2013 13:31
bonjour mes gins j'rinte du boulot , i pleut, que brin ! allez j'fais eune goutte d'café
ami 596204/04/2013 16:08
bin t'es toudis au boulot Cartouche armarqueavec el pleufe t'es aussi bin là bas qu'a l'cour
flobart04/04/2013 16:41
salut a tertous qui ont fini d'ouvrer; cor eun'ed'faite , cha raproche toudi un molé d'l'artraite ! bahhh rin q'di pinsé ,ej'su mate; marche ; in va cafioter ,cartouche il a fait un bon café; avec un peu d'chance cha s'ra pon du jus d'cauchette ; cha va m'reveiller un molé pou finir em'n'ouvrache , et m'journaye ! adé , merci pou l'jus cartouche
ami 596204/04/2013 18:10
bin ej ch' cros bin qu'pindint tros ej sus puni ,pon ed gardin a cause de l'pleufe cha avinche pon ej sais pon si j'vas avoir des pétotes ch't'année cha va pourrir avant ed pousser
flobart04/04/2013 21:04
oué ; l'pluss pir , ché q'chés legueumes ed'printemps inn'pouss'té pon ! qué vie , qué ju ! qué vie d'usure et d'esquinture ! ej'cro qu'té dléque min camarate , i feuch'eq tattind el 15 avril pour avoér un molé pu caud
patienche : el queue d'nos cat al est bin v'nue

bonne soirée , al arvoyure mes gins

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:dépindre
français:dépendre