Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :m'arvla
cartouche07/04/2013 08:50
bonjour mes gins ch'tchiot déj' i est prêt!! ch'matin ch'est solel ichi, pourvu qu'cha dure !
flobart07/04/2013 09:56
bonjour tertous ; ichi étou cartouche sul cote d'uzur y'a un molé d'solé, ahhhh ché sur eq'pour un niçois ché pon terripe; mais pour mi ch'berckoé ché comme ech'moé d'aout !! lol
bon in tout cas pou chés rédeux (passionnés) d'vélos, a 13h ,y'a paris /Roubaix , adon euch'lo qui ont plutôt quere el foutinge i peuf'té raviser el 'marathon d'paris !! ahhh y faut n'avoér invie hein!! mi rin q'de l'écrire ej'sus maflé !
allé ; marche , j'arprins un café , merci cartouche ;
adé
ami 596207/04/2013 10:55
bonjour mes gins ichi aussi un tiot peu ed solel ,chés pavés y vont cauffé in va vire deux sortes ed géants cheux du biclot et cheux du nord pas de calais ,gayant ,tintin pourette ch'meneux sir berthoul cafougnette pi ej grand raoul et pi tous chés autes
flobart07/04/2013 12:11
oué i va y'avoér d'l'esspectake ct'apréme ; surtout din chés secteurs pavés, bin atombé pour euss' i z'annonce'te pon d'pleufe , et ch'vint i parroé qui n'ara un tiot peu et qui l'aront din 'l dos , et s'matin din m'tardiole j'ai intindu un comenteur essportif qui disoé eq'ch'est pon pu aisé pour chés cyclisses que d'l'avoér ed'vant !! ej'nin sus resté begu'et borne , et pour cause ? bin mi quin j'sus a biclot , j'a puss quere d'avoér ech'vint din min dos ; eq'su m'trogne !! énon ??
ad'taleure mes gins ; et bonn'app
chémi07/04/2013 12:43
bonjour eine question pour flobart qu'ech vo qui est de berck j'voudro savoir si le new tavern un hotel restaurant din el rue de la mer ché el rue qui part del rue Carnot qui va vers la mer est qu'il existe toudis je l'avo géré din les années 70/75 merci d'avinche
chémi07/04/2013 12:44
ché a gauche in v'nant del rue Carnot
flobart07/04/2013 14:40
salut chémi, alors mi ej'sus né en 1969, j'min ramintufe du new taverne , in tout cas de ch'nom là ! eune chose qui est sur; cha n'existe pu ed'sous l'nom de new taverne,
ej'sus cor aller a berck el's'maine passé , ej'pinse qui a cor un bar a ct'indroit là !!! mais ...dis me un peu , t'es sur eq'ché el'rue de la mer ??? ché pon plutôt la rue de la plage???

a+
chémi07/04/2013 20:12
ouhé pét étre rue de la plage té sé ed pu l'temps merci del réponse

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:artardataire