Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :de l'pleufe incor !
ami 596208/04/2013 07:31
bonjour a tertous qui ronfèlent incor' ,l'déj y prét ,ichi toudis de l'pleufe ,té peut rin faire pi y a personne pour feurmer ch'robinet cha comminche a faire gramind d'iau tout cha
cartouche08/04/2013 08:47
bonjour mes gins,ichi ch'matin ch'temps i est gris mais bon, i pleut pon ch'est déjà cha ! Min muguet i est sorti et i a déjà des tchiotes cloquettes in formation
flobart08/04/2013 10:25
bonjour mes gins, j'va m'rapurer un peu cha va m'permette ed'souffler un molé, pi j'vai cafioter étou tint qu'j i suis, pou ch'eulo qui nin veul'te , quind inn'a pu ,inn'a cor, ché comme les caveux a éléonore !! adon , in dvisant de ch'muguet , cha fait pinser a ch'gouvernemint d'un coup; bin oui a l'avnant leur symbole au PS ché la rose !! mais minquer qu'cha auroé pu ête el muguet ; passque des cloches , ché pon s'qui minque !! lol ; ej'vous laisse mediter la d'sus , mais sois a vouzote , n'allez pon vous etoquez avec vos tiots pains au chucolat !!
adé
flobart08/04/2013 19:29
bin alors mes gins !! p'tis lundi grande semaine !!
vos êtes tertous maflés , reyus, arcran; d'avoér fait el marathon d'paris ou quoi????
ché vrai q'chés timperatures al'zont rogminter din ch'nord , adon inn'a gramin qui on passé l'journée din l'gardin
enfinnnn y'étoé timps in 'y croyoai pu !!
adé
ami 596208/04/2013 20:16
mi ej comprind rin ,ej ravisse a l'télé quo qui raconte et vla ti pon qu'un m'dit edmain de l'pleufe toute l' journée ,et aprés y disent quate minutes ed solel in plus

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:cafouniette
français:histoire drôle
genre:n.f.
Accéder au glossaire