Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :ch'est pon quinzaine
ami 596209/04/2013 07:19
ch'café y est fait servez vous ,bin ouais l' 9 ,dins l'timps chétot quinzaine ,chés femmes ed mineurs y étotent bénaches ,fallot queurrir a ch'bureau ed paiement quère ses sous ,pis ch'étot aussi quinzaine ^pour tous chés commencants y v'notent a l'maison s'faire payer (ch'pain,l'viante
cartouche09/04/2013 07:50
bonjour mes gins, j'cros pon m'avincher in disant que j'cros qu'i va faire biau aujourd'hui ! l'solel i s'lèfe.
merci pour tin café ami5962
ami 596209/04/2013 09:05
salut Cartouche ichi toudis de l'iau
flobart09/04/2013 10:02
bonjour mes gins ; merci ami5962 mi étou ch'prindroé bin un tiot café, jusqu'à 10h ch'peux joker un molé ;
bin ui asteure in est payé al'fin du moé ou debut d'laute; mais minquer eq'se seuche l'un ou l'aute , ché pon toudi ducasse pour certains pauves lazeres ; ahh ch'progrés comme i dise'te cha n'ara pon yeu qu'du boin !! cha proufite toudis au même ! bon allé quittons là, proufitons plutôt d'ech biau solé, tint qu'ché cor gratisss ! adé, et merci poul'jus
myrianna09/04/2013 10:10
Bonjour tertouss

i m'a fait arvénir des souvnirs ami 5962, chétot l'marché d'quinzaine aussi. Em mére al m' acatot des sauquettes colorées , ch'marchand i disot ed fermer m'main et i mesurot autour si cha allot m'aller .J'avos drot al quintonine aussi . ché commerçants , ouais i z'allottent buquer à ché portes, em mére al évitot d'faire des dettes , al m'disot toudis " Quand t'é sras mariée , plutot priff- te mais fais pas dettes .

Je m'rappelle de l'fiche ed paye d'min pére aussi , chétot marrant cha s'déroulot comme un ruban..

Merci pou ch'café ami5962 et pis pou ché souvnirs que t'é m'as fait arvénir
Bonne journée mes gins
flobart09/04/2013 11:30
bin sur myrianna ,cha fait toudis plaiji ed'rabatte ez'hotons !!
i paroait q'ch'etoé miux avint , i faut vif' avec sin timps comme i dise'te , adon, forché d'constater quind in voé s'qu'in voé mes gins , bin ,ch"etoé vraimint miux avint,
un peu plus ed'simplicité din s'monde artificiel s'roé l'bien v'nue ; a+
annesophie09/04/2013 15:00
Bonjour mes gins ichi aussi i a l'solel mais avec des gros nuaches ed temps en temps Bin ouai cha s'rot bin flobart mais j'cros qu'là i n'faut pas rêver cholaille

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:lach'ron
français:laceron, laiteron
genre:n.m.
Accéder au glossaire