Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :ch'est pret
cartouche11/04/2013 08:23
bonjour mes gins, ch'café i est tout caud !! l'solel i blinque i va faire biau
flobart11/04/2013 10:26
bonjour mes gins; merci cartouche pou ch'café , cha va permette d'em rapurer un molé et pouvoér armette el collier d'misere jusqu"au diner , bon bin mes gins j'ai raviser l'meteo hier au vrépe , am'mote eq'vos pouvez saquer vos maillots d'bains qui z'etoaites bin camuchés au fond d'vos amères , i z'annonce'te un diminche a trimper ses quaqueux al' mer !! mais soins a vouzotes ; vu ch'ol timperature ed'l'iau ,vaut miux zé trimper din chés baches; cha s'ra toudi un molé pu kaud !! adé
ami 596211/04/2013 11:21
bonjour mes gins j'arrife achteur ,j'ai été farcé ch'matin ,pi j'ai arcomminché a bricoler dins min garache ,bin que dallache j'a d'l'ouvrache artard mi a j'gardin aussi ,y rin qui avinche ,bin acteur j'va allumer min barbecue ,minger pi in verra l'reste aprés
myrianna11/04/2013 11:39
Bonjour mes gins

ej prinds pas d'café ej sus d'jà assez nerveuss comme cha!!!
J'ai été faire un tour à pieds , y'a des gins qui s'moquent du montt , juste quand ej passos sous sin balcon inn'a eu einne qu'al a eu l'bonne idée ed balayer sans raviser si y'avot quelqu'un qui passot et bin j'ai tout archu su min manteau et sur mes caveux, ej n'y ai dit quatt , al a rintré in vitesse sans d'minder sin reste.

Bon ej vas minger aussi
A pluss

flobart11/04/2013 12:23
in dit qu'ches artraités i queur'té toudis , bin ch'croé qu'ché bin vrai !! heinnnn ami5962 ;garde z'en un peu pou d'main min camarate, pi apres avoér diné , pinse a faire eun'tiote pringére !! a+
ami 596211/04/2013 15:35
bin cha va j'ai avinché ej va in gardé pour edmain ,te sais flobard ch'est vrai ce que té dit ,in arrète jamais pi quand j'm'arrète pour boire un d'mi min chef porion y arrife toudis a ch'momint là ,,
flobart11/04/2013 16:00
ehh oui myrianna inn'a des droles heinn quind même !!

ej'busie un peu a t'n'infilure qui t'a arrivée ; cha m'fait pinser étou , eq'din chés immeubes , inn'a gramin qui sont in dernier étache et qui s'crot'té tous permis!!! adon , j'ara quere un biau jour qu'in leu rajoute un étache au'dsus d'leu tiéte , comme cha i varont c'que ché qu'avoér un vijin au d'sus leu tiéte i prieront ed'pon archuvoir queques porettes, ou frouettes , ou eun' sequoi d'aute !! ké vie , ké jus !!
tours et ti , qu'tin mintiau y'est rimplie d'porettes,...bin t'vlà prope , hureusmint qu'té te n'a apperchu , t'éroés croisé quiquin din chol rue, i s'roait dit in li même: bin vinguette , chelale; qu'est che qu'al a comme peliculles !!!! lol a+
flobart11/04/2013 16:08
ahhh bin a moins ....t'a raison ami5962 , in ouverier i carbure pon a l'ieau !! sinon i va rouillé , et i va defuncter , comme la dame de fer !!! bin ui; elle étou al'a rouillée !! lol a+
ami 596211/04/2013 20:23
bin Flobard t'as bin compris al peque y a ch'pichon ,qui bot de l'iau et ch'péqueux ,qui bot s'qui veut

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:ballot
français:cheminée
genre:n.m.
Accéder au glossaire