Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :sain tJules
ami 596212/04/2013 07:26
ch'café y est fait ,ch'est fiête aujourd'hui ,Saint Jules ,bin ouais m'guarnoule ale dit toudis (cha ch'est min jules) dicton pluie a l'saint jules de l'iau jusqu'aux rotules )bonne journée mes gins
cartouche12/04/2013 08:02
bonjour mes gins j'arrife tout duchemint pasque à l'st Jules faut pon qu'in m'bouscule.
merci pour ch'café ami5962
myrianna12/04/2013 08:21
Bonjour tertouss

Bin mi ej vous offre un bouquet d'renoncules pou l'St Jules

Y'a un bieau solel ch'matin , i fait bon , ej m'in vas m'promener in évitant d'passer sous ché balcons

Merci pou ch'café ami5962 , ché la criss hein meme pon un tiot biscuit rien avec!!!
annesophie12/04/2013 09:35
Bonjour tertous. Merci pour m'avoir fait cholailler d'bon matin avec vos cacoules. Cha fait du bin. À la Saint-Jules, mauvais temps,
N'est pas installé pour longtemps . Faut l'espérer parce que c'cop chi j'pinse que quand Cartouche i dit qu' in va avoir des pids palmés bin i a raison
flobart12/04/2013 10:32
bonjour mes gins; ech'l'alambic y'est cor su ch'fu , j'in proufite ,merci ami5962, bon bin j'peux pon faire autremint qu'vouzaute, , j'doé mi étou sortir min dicton du jour; adon,
si t'avinche et t'arcule , comint veux tu que ch'te souhaite el st jules !! vos avez tertous cru qu'cha alloait t'ête un dicton crapi, bin nan mes gins jamais avint 22h , pi a l'avnant ed'toute façon j'éroais mis ch' carré blanc

ahhh cha n'existe mi pu ch'carré blanc ??????? lol

adé
ami 596212/04/2013 14:38
merci Jules ch'solel y est arvévu ech su contint si té pouvos rester unne paire ed jour cha f'rot rin te dérinche pon in s'rot contint ,pi té coute pon quère a nourrir
flobart12/04/2013 16:26
t'inquiete pon ami5962 vos allez avoér un superbe ouiquaine; in tout cas ichi sul cote d'uzur, i fait d'ja des caleures du diape, a travers ech'carriau j'a d'ja trop kaud, ct'année chi pon tchutchute , cha faisaoit d'ja 3 ans qu'je l'dit et ratadit , mais la ché décideye : j'acate eune clim' avec des reules; un climatisaire qui z'appele'te cha !
marche ; o verront bin l'tableau ; chou qu'j'espere mi aveuc tous chés acrinquillaches là ; ché qu'cha n'faiche pon trop d'boucan per nuit !!
ami 596212/04/2013 19:46
bin ichi l'solel y arviendrot edmain ,pi vla pon qu'aulourd'hui y deux tigres in face de majon bin vla aute cosse
flobart12/04/2013 20:03
heinnn ?? quo q'té dis?? 2tigres , ohhh am'mote qu'el solé il a blaqué un peu trop fort d'sus tin cabus ct'apréme din tin gardin ; ou alors si cha tombe ar'guette bin alintour de t'mason i a pététe el cirque pinder ! et i a 2 gros bétals qui s'sont ecappés !! lol a+
ami 596213/04/2013 04:38
bin ouais ch'est l'cirque ,pon pinder ,un tiot y a ch'dromadaire y laiche carresser et y fait des baisses
myrianna13/04/2013 09:16
i t'a pas laiché dormir ch'tiot dromadaire ami5962????
annesophie13/04/2013 09:46
Bonjour mes gins ichi aussi l'solel i est arvénu mais pour combin d'temps j'aim'ros bin qu'cha seuche l'printemps pour de bon à s't'heure obin in va avoir d'un cop l'caleur et mi cha j'n'ai pas quer avoir caud Bon sam'di à tertous

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:sinisse
français:sinistre
genre:n.m.
Accéder au glossaire