Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :ouiquenne
ami 596213/04/2013 08:27
bonjour a cheux qui passeront ch'café y est fait ch'marabout y est sur ch'l'étufe ,l'solel y est arvénu y va faire biau ej va d'voir ralumer min barbecue pi faire cuire l'bidoche
myrianna13/04/2013 09:15
Bonjour mes gins,
ej m'assis 2mn , un tiot café ché pas d'refus, sus d'jà matte!!

Y'a un bieau solel aussi ichi , cha yé ch'coup chi , ché l'printemps!
Bon ej vas y'aller , em n'homme y'arvient de ss' semaine passée à Naples , i faut arcommincher à faire à minger et pis tout l'reste.In est quand meme bien quand in est tout seu...
A plus bonne journée
flobart13/04/2013 10:28
bonjour mes gins; su'l côte d'uzur aussi i fait bieau ,ché pon très original cha arriff' cor assez souvint ; lol ; merci pou ch'café ami5962, ej'va pouvoér armette ech'collier pou finir el matinée , et cha s'ra wouikénne ; a+
lena13/04/2013 14:36
bonjour tertous, vous n' avez d' la chance pasqu' ichi i breuin'ne
in n' a marre !
va falloir attinte ed'main pour faire des grillates!
el semin'ne chi j' ai accompagné el classe dem tiote fille in classe verte ; que énergie i zont ches tiots !avant que tertous i seuchent indormis i étot pas loin ed 23h et el premier réveillé i étot à peine 7h30
leu maitre i étot contint d' avoir un'n mamie avec eux pasque des fos cha sert surtout quand i a un tiot coup ed blouse : un tiot calin eh op ch' étot arpartit
aujourd' hui j' ai les 2 tiots ed min garchon à garder malheureus'mint i pleut et comme ch' est 2 garchons j' vous raconte pas : in n' s' innuie pas avec eux!
bonne fin ed journée à tertous
ami 596213/04/2013 15:29
m'arvla ed passache ,j'ai fais quère min pull over ,unne caleur ed printemps ,y sont tertous sortie ed leur baraque ,cha profite qui fait biau ,si cha dure cha fait rin
flobart13/04/2013 15:36
rassure te lena, si i bruéne a 14h ,el solé i peut montrer el bout d'sin musiau a 16h, j'cro qu'ché en bretane equ'tu resses, ché bin connu q'la bas vos pouvez avoér 3 saisons voér 4 din l' même journée , alors té pinsse !!! y'a d'quoi garder espoir !! et pi a m'zure si chés tiots i n'sai'te pon quoi faire, a part juer a chés bidets , ou l' jeu d'loie , ou monopolie ; té peux toudi leu apprinde a dviser in breton , ou in picard , i z'aront quer pététe cha ?? lol a+
flobart13/04/2013 15:52
ehh oué ami5962 , mais ches gins qui n'oublie'té pon qu'ch'est cor el mois d'avril , et té connoé l'dicton, vaut miux qui gar'te leu paltos sul dos, sinon i risque fort de s'naller vir ech'l'apothicaire lundi !!!
myrianna13/04/2013 15:56
lena, ché ch'maite qu'ia eu un tiot coup d'blouse?????
flobart13/04/2013 19:15
oui et in plus ; bin a tomber qu'sin coup d'blouse ch'etoait toudis intre 23h et 7h30, bizarre vos avez dit bizarre !! lol
adé
ami 596213/04/2013 20:51
bin j'ai avinché un tiot peu dins min gardin ej su contint
lena14/04/2013 21:16
vous pouvez rigoler mi j' étos mate mais pas ches tiots !
quant à ch' maite là vous ravisez trop el télé !
et pis ouais un bretane i peut dracher el matin et pis l' après-midi faire un'n caleur ass mette à l' ompe

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
cette histoire ?
Enterrement d'une belle-mère
Cafougnette rencontre un camarade. - Cha va, Cafougnette ? - Bof ! J'ai interré m'belle-mère el'semaine passée ! - Ah bon ! Quo qu'all' avot ? - ...............
Accéder à l'histoire