Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :debout là d'dans
annesophie15/04/2013 09:05
Bonjour tertous bin alors vous êtes pas armis d'vote ouiquinde ? Allé, i fait bieau ichi, un tiot peu frais foque 7 degrés mais l'ciel i est bleu .J'met tout c'qui faut su l'tape minme un tiot fromache puant pour ch'ti qui in veut. Bon lundi mes gins
myrianna15/04/2013 09:44
ouais bin ché cha , anneso , té mets du fromache puant sul tapp et pis té t'étonnes qu'ia personne qui vient ti.
Bonjour tertouss mes gins
Ichi i fait bieau , que cha fait du bien , in arvit.
Y'a 2 pies qui z'ont fait leur nid dins ch'gardin in face , ché bieau à vire .

hier y'avot un cricri su m'terrasse , cha m'a rapplé quand j'étos tiote et qu'ej voulos les attrapper.
Bon bin a taleur
Bonne semaine tertouss
flobart15/04/2013 10:13
bonjour mes gins, merci annesophie pou ch"café, pi mi bin j'a prind un molé d'fromache , même puant, peuq'minquer j'min fou j'ai d'el patte a dents comme i dit jacouille din les visiteurs !! lol
qué bieau lundi, el solé i blaque , qué domache ed'donner cha a sin patron !!! allé adé
ami 596215/04/2013 14:31
bonjour tertous j'ai loupé l'déj de ch'matin ,bin in peut pon éte partout ya chés jones d'aloute a immener a l'école ,Annesophie dis me pon que ch'puant ch'étot du vieux boulone ,min préféré ,si ch'étot du maroille ch'est pon grafej'in trouffe ichi a inter marché ,el pleufe a l'est arvénu ,pon des draches ,du crachin ponsr immerdé l'monte mais edmain cha va s'arringer l'solel y arviens ,cha va arfaire du bien a sin moral

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:ouvreux
français:travailleur
genre:n.m.
Accéder au glossaire