Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :ch'jus y est dins ch 'marabout
ami 596217/04/2013 08:08
ch' café y est caud ,incor in biau solel ej v
ami 596217/04/2013 08:09
ej va pouvoir bricoler ,va falloir armonter l'tonnelle dins ch'gardin
cartouche17/04/2013 10:08
bonjour mes gins, j'passe in cop d'vint avant d'aller ouvrer
flobart17/04/2013 12:03
bonjour mes gins; bieau solé étou a nice , et i foait pon trop caud, inn'a qui font eune rude trogne s'matin , chés overiers i 'zont stopés chés ascenseurs, i sont in route arfoaire chel mise aux normes, inn'a pou 15 jours , i foait nin bon d'rester au 5 eme ; adon faut pon qui s'plain'té trop , i z'aroai'té pu l'faire au moés d'jullet , et al'plache d'avoér 20 degres comme asteur din chés parties comunes, i z'aroétes yeu ... 30 ou 32 , là ch'aroait été eune aute paire ed'manche !!
i'z'aroaites saqués eune langue comme eune vaque !! lol

adé
annesophie17/04/2013 13:36
Bonjourtertous Ichi aussi l'solel i brile ch'est quand minme agréape mi j'aime bin l'printemps ch'est l'bon momint pour sortir et pis s'prom'ner apres i va faire bin trop caud in va vife avec nous volets serrés Bon un tiot café pour l'digération comme i dit un camarate à mi et pis après in s'armet in route. Bon mercredi mes gins
ami 596217/04/2013 14:31
bin Flobart bon courache mais plaint te pon té pourros éte au 10 ème ,ichi aussi y fait biau mais ej cros bin qu'ch'est partout unne tiote sieste déhors ch'est meilleux qu'in n'dins
ami 596217/04/2013 16:26
ch'est vrai que du timps comme cha ,bin pon ed sieste faut profiter in a était assez privé ed solel ej passos par chi ej prind l'air
flobart17/04/2013 17:14
ahh bin mi cha va ami5962 , ej'sus au rez de chaussée; ch'est z z'autes qui sont a plainde, pi surtoute ech'facteur qui live chés gros colis, i teque comme eune vaque , mais pon d'tchutchute i a interét a grimpé , sinon chés clients i sin ramintuvront au momint d'chés étrennes !!
adon, os avez tertous raison ed'proufitez d'chés boennes timperatures, a cause que d'main cha n'sra pon l'même musique !! mais bon ....ché toudi cha d'prin .
ami 596217/04/2013 19:02
ej sais quo qu'ch'est j'étos au 10 ème dins l'timps achteur ch'est pu parel ech su dins unne majon

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:gruger
français:aller manger chez les autres
genre:v.
Accéder au glossaire